וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזיקי האג"ח של טאו: מניות סקיילקס מוצעות במחיר נמוך מדי; החברה: זהו המחיר הכי טוב שניתן לקבל תמורתן

שרון שפורר

7.1.2009 / 7:01



>> מחזיקי אג"ח ג' של טאו תשואות, שבשליטת אילן בן דב, גורסים כי המחיר שקבעה החברה למכירת מניות סקיילקס שברשותה, לסקיילקס - שגם היא בשליטת בן דב - הוא נמוך מדי; כך עולה מדיווח של טאו תשואות לגבי מכתב שקיבלה מנאמן החברה.

המחיר בעסקת בעלי העניין שבה מוכרת טאו את אחזקותיה בסקיילקס לבן דב נקבע על 30 שקל למניה, ומחזיקי האג"ח טוענים כי אינו משקף את השווי הריאלי של סקיילקס. לדברי בעלי האג"ח, מה שמשקף נכונה את השווי שלה הוא המחיר ברכישות של סקיילקס על ידי טאו. לטענתם, ביצוע עסקת המכירה של המניות מטאו לסקיילקס עלול לפגוע בהם.



עוד טוענים מחזיקי האג"ח כי קיים הסכם הצבעה בעל פה בין כמה מהמחזיקים באג"ח לבין החברה או מישהו מטעמה, שלפיו דיווחה של החברה מאתמול; הם מבקשים לקבל את פרטיו של ההסכם. טאו העבירה אתמול מכתב תשובה לנאמן האג"ח מסדרה ג' שלפיו, לדבריה, רכשה אחזקות בסקיילקס החל ב-2005 במספר רב של רכישות בבורסה ומחוצה לה, כשהמחיר המתואם למניה היה 29.55 שקל - כך שהמחיר משקף נכונה את השווי הריאלי.



בטאו תשואות סבורים כי על אף שלפי הערכת שווי של סקיילקס שווי המניות הוא 32.66 שקל, הרי שבמכירת כמות כזו של מניות המחיר המוצע הוא הטוב ביותר שניתן לקבל ומשקף את השווי הכלכלי של מניות סקיילקס בתקופת המשבר הנוכחית. בנוגע לטענת המחזיקים לגבי הסכם הצבעה בעל פה בין כמה מחזיקי אג"ח לחברה, אומרים בטאו תשואות כי לא ידוע לה על הסכם כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully