וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיידוף שלח תכשיטים וחפצי ערך לבני משפחתו כדי למנוע את עיקולם

ניו יורק טיימס

7.1.2009 / 7:01



>> החוקרים הפדרליים בארה"ב טוענים כי ברנרד מיידוף שלח תכשיטים ומתנות בשווי מיליוני דולרים לבני משפחתו וחבריו בחודש שעבר, כדי שלא יעוקלו. החוקרים ביקשו מבית המשפט לראות את המעשה כהפרה של תנאי שחרורו בערבות ולהכניסו לכלא.

החוקרים ונציגיו של מיידוף, ששוחרר בערבות של 10 מיליון דולר בחודש שעבר, צפויים להציג מחר את טענותיהם בבית המשפט. את המידע לגבי המתנות ששלח מיידוף קיבלו מבניו - הבנים אשר בפניהם התוודה מיידוף על ההונאה, ושיצרו קשר עם הרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC) בעניין.



התובע הכללי מארק ליט ביקש מבית המשפט לבטל את שחרורו בעקבות של מיידוף, לאחר שטען כי מתן המתנות הפר את התנאי האוסר על מיידוף להיפטר מנכסיו. מאז אמצע דצמבר נמצא מיידוף במעצר בית בדירת היוקרה שלו באפר איסט סייד במנהטן, והוא מוקף במאבטחים ששכרה אשתו. ליט טען כי עלה הסיכון שמיידוף ינסה לברוח, ולכן ביקש לבטל את שחרורו בערבות באופן מיידי.



בתוך כך, הרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC) ספגה ביקורת קשה מטעם הקונגרס האמריקאי בוואשינגטון. בשימוע שהתקיים אתמול בערב תהו חברי ועדה מיוחדת של בית הנבחרים כיצד נכשלה ה-SEC בחשיפת ההונאה עצומת המימדים. המפקח הכללי של ה-SEC, דיוויד קוטס, התחייב לערוך חקירה מלאה בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully