וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבוע כחול ממשיכה לזנב בשופרסל

עדי דברת

7.1.2009 / 17:16

שלשום יצאה שופרסל במבצע לתושבי קו העימות, עם ירקות ב-1.59 שקלים לק"ג. והיום הודיעה רבוע כחול כי תמכור להם ירקות ב-95 אג' לק"ג

רבוע כחול ממשיכה במלחמת המחירים הישירה מול שופרסל: אחרי שפירסמה לפני כשבועיים מודעה בה הציעה במבצע תשעה מתוך עשרה מוצרים שפירסמה שופרסל באותו עיתון, יוצאת היום הרשת במבצע זהה לזה שיצאה בו שופרסל לפני יומיים. שופרסל יצאה במבצע לתושבי קו העימות עם ירקות ב-1.59 שקלים לק"ג. היום פירסמה רבוע כחול שבשליטת דודי ויסמן מבצע זהה לירקות מוזלים לתושבי קו העימות, במחירים נמוכים יותר של כ-0.95 שקלים לק"ג.

המודעה עם המבצעים למוצרים הזהים לאלה של שופרסל עוררה סערה רבה. גורמים בסביבת שופרסל אמרו אז כי הרשת היתה מופתעת וזעמה על המהלך של רבוע כחול.

בתגובה, טוענים ספקים כי שופרסל החליטה לנקוט צעד חריף ולהוריד מוצרים של ספקים שהשתתפו במבצע של רבוע הכחול, בהם נביעות ופריגת של החברה המרכזית למשקאות, תה קר אייסטי של ויסוצקי, קפה רד מאג של אסם ושוקולד השחר. זאת למרות העובדה שהספקים לא השתתפו במימון ההנחות שנתנה רבוע הכחול והיא זו שספגה את העלויות. עקב הטענות הללו פתחה הרשות להגבלים עסקיים בחקירה נגד שופרסל.

זאב וורמברנד, מנכ"ל רבוע כחול, אמר בתגובה: "לקוחות מגה, מגה בעיר ומגה בול יקבלו את הסל הטוב ביותר לאורך זמן".

משופרסל סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully