וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פימקו, חב' קרנות האג"ח הגדולה בעולם, מצמצמת חשיפתה לשווקים מתעוררים ומעדיפה השקעות פחות מסוכנות

רויטרס

7.1.2009 / 15:40

מנכ"ל חטיבת אסיה, בריאן בייקר, אמר כי החברה מתמקדת בהשקעות שמרניות יותר כאירופה וארה"ב



פימקו, חברת ניהול קרנות האג"ח הגדולה בעולם, ממשיכה לצמצם חשיפתה לשווקים מתעוררים ומעדיפה השקעות פחות מסוכנות באירופה ובארה"ב. כך אמר מנכ"ל חטיבת אסיה של החברה, בריאן בייקר, בראיון לרויטרס.



פימקו מעדיפה השקעה באיגרות חוב איכותיות הנתמכות במדיניות פעילה על פני ניסיון לחפש מציאות בשווקים מסוכנים יותר, אמר בייקר. "פירוש הדבר שאנו נוטים יותר לכיוון ארה"ב ואירופה, ופחות מהאג"ח הקונצרניות כאן באסיה, שעדיין מאוד נסמכות על צמיחת היצוא. כל תמיכה ממשלתית באסיה, צפויה להיות יותר מכוונת לשוקי המניות, ופחות לאג"ח", הסביר.



שלוחות פימקו בסינגפור ובהונג קונג מנהלות נכסים בשווי 15.4 מיליארד דולר, נכון לספטמבר 2008. פימקו כולה, מנהלת נכסים בשווי 790.3 מיליארד דולר, לפי אתר החברה.



בייקר אמר כי על אף התחזקות שוקי המניות העולמיים, והצטמצמות פערי התשואות של אסיה, עדיין לא הגיע הזמן לסטות ממדיניות השקעות שמרנית. "צריך להישמר מנטילת סיכונים מוקדמת מדי", אמר בייקר. פימקו עברה בשנה שעברה לרכישת אג"ח ממשלתיות של ארה"ב, ואג"ח של סוכנויות ממשלתיות בארה"ב. סמנכ"ל ההשקעות של פימקו, ביל גרוס, הוא אחד המשקיעים המשפיעים בעולם, שרבים נושאים עיניהם אליו ומקשיבים לכל מוצא פיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully