וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיידוף ניסה לשלוח לחברים תכשיטים בשווי מיליוני דולרים - התובע הכללי ביקש להחזירו למעצר

סוכנויות הידיעות

7.1.2009 / 19:42

התובע: בחבילה אחת בלבד נתפסו פריטים בשווי למעלה ממיליון דולר


ברנרד מיידוף, אשר שוחרר בערבות של 10 מיליון דולר בחודש שעבר לאחר שהואשם בהונאת פונזי בסך 50 מיליארד דולר, שלח בדואר חבילות לבני משפחתו וחבריו אשר כללו תכשיטים בשווי של לפחות מיליון דולר. כך עולה ממכתב שהגיש היום משרד התובע הכללי בארה"ב לבית משפט בניו יורק, בו נאמר כי שליחת החבילות, אשר כללו שעוני קרטייה וטיפאני; טבעת, צמיד ומחרוזת משובצי יהלומים, מהווה הפרה של תנאי שחרורו בערבות של מיידוף.

עוזר התובע הכללי, מרק ליט, שהגיש את המכתב אתמול לבית המשפט, ואשר תוכנו פורסם היום, ביקש מהשופט רונלד אליס להחזיר את מיידוף למעצר בעקבות שליחת החבילות. לפי המכתב, שלח מיידוף מספר חבילות לידידים וקרובי משפחה. חבילה אחת בלבד כללה 13 שעונים, ענק משובץ יהלומים, טבעת עם אבני חן ושני זוגות חפתים - בשווי כולל שעשוי לעלות על מיליון דולר.

"שתי חבילות נוספות - אשר כללו צמיד משובץ יהלומים, שעון זהב, שעון של קרטייה המשובץ ביהלומים, שעון של טיפאני משובץ יהלומים, ארבע סיכות משובצות יהלומים, מחרוזת עם אבני חן ותכשיטים נוספים, נשלחו אף הן לקרובי משפחה", כתב ליט. עוד ציין כי התובעים שמו את ידם על הפריטים. שתי חבילות נוספות נשלחו על ידי מיידוף לאשתו, לאחיו פיטר, ולזוג נוסף במדינת פלורידה, שזהותם לא נחשפה. ליט הוסיף כי אחד התכשיטים שנשלחו בחבילות היה שווה לבדו יותר ממיליון דולר.

השופט אליס טרם הודיע מתי בכוונתו להחליט לגבי בקשת התובע הכללי לשוב ולעצור את מיידוף. עורך דינו של מיידוף, איירה סורקין, אמר כי שליחת חבילות התכשיטים נעשתה בתום לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully