וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאהיה גדול אהיה סלב

עידו מרינוב,

8.1.2009 / 7:01

יומנו של מפוטר היי-טק



>> כל משבר הוא גם הזדמנות, ואם זה נכון לנערה בת 16 שמרגישה את הפצעון מבצבץ בלילה שלפני הדייט הגדול של חייה, מדוע שזה לא יהיה נכון לגבי המשבר הכלכלי הגדול ביותר ב-80 שנה האחרונות? הרי יותר משבר מזה קשה למצוא.

פוטרתי, ההיי-טק לעס אותי וירק הצדה. גם לא נראה שהוא נרגש ללחך אותי שוב. אז למה שלא ניקח את הלימונים האלה ונעשה מהם לימונדה? למה שלא נעשה הסבה מקצועית? אף פעם לא מאוחר מדי להתחלה חדשה, אבל במה, במה נתחיל?



אולי כדורסל? ההבנה שלי במשחק פנומנלית, יש לי אנגלית ברמת שפת אם ותמיד יש לי משהו משעשע להגיד בעניין. למה שלא אהיה כדורסלן? אין שום סיבה. לא חסר לי כלום. כלום מלבד גובה. וכישרון.



אז אולי לא כדורסל. רופא. אני יכול להיות רופא. אמא תשמח, החלוק מגניב ואוכל לרשום לעצמי כמה גימלים שארצה, מתי שארצה. הבעיה היחידה היא המגע היומיומי עם חולים. זה לא נראה לי בריא במיוחד. חבל, אם רק היו מבטיחים לי סביבה סטרילית הייתי קופץ על זה.



אולי אהיה סלב? זה לא נראה כל כך מסובך. אם עופר שכטר יכול לעשות את זה, ודאי שגם אני יכול. שמעתי שהם מקבלים אוכל בחינם ויוצאים עם דוגמניות מתי שבא להם. אבל למען האמת, האבטלה הזו כבר גרמה לי לעלות כמה ק"ג, וככל הנראה ש' לא תסתכל בעין יפה על זה שאני משאיר אותה לבד עם התאומים ויוצא עם דוגמניות.



אז לא סלב. אולי אפתח עסק. הרי איזה טוקבקיסט כבר כתב לי שזה עדיף על לחפש עבודה, כי כך גם אצור לעצמי מקום עבודה וגם אעסיק אחרים. שמעתי גם שיש כמה אנשים, כמו ביל גייטס, שהצליחו להתפרנס מזה. הבעיה היחידה עם הדרך הזו היא שגם אם אמצא רעיון בר-קיימא לעסק, הסיכוי לקבל מימון בעבורו בימים אלה שווה לסיכוי של שפרה לצאת בשלום מאשקלון, גראדים או לא גראדים.



בשבוע שעבר כתבתי שהבעיה הגדולה ביותר בחיים בצל המשבר הכלכלי הגדול היא שבמהירות שיא אתה נהפך לחדשות ישנות. שיקרתי. הבעיה הגדולה ביותר היא שככל הנראה, זה לא ממש משנה מה תעשה ומה תבחר. אתה לא ממש קובע את עתידך, אלא כוחות גדולים הרבה יותר שנמצאים עכשיו בספירלה שכיוונה אחד - מטה.



מכל כיוון אני שומע על עוד ועוד מפוטרים. ידיעות על גיוסי עובדים לא שמעתי זה חודשים ארוכים - חוץ מגיוס לשורות מס רכוש, כמובן. כל מה שנותר לעשות זה להוריד את הראש ולחכות עד יעבור זעם. או שאולי בכל זאת אנסה להיות סלב? או אולי עיתונאי?



-



להערות, הארות והצעות עבודה: ido999@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully