וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיכון ובינוי תקים בגואטמלה תחנת כוח הידרו-אלקטרית ב-200 מיליון דולר

מאת מיכאל רוכוורגר

8.1.2009 / 7:01



>> חברת שיכון ובינוי, מקבוצת אריסון של שרי אריסון, ממשיכה להרחיב את פעילותה בעולם. שיכון ובינוי דיווחה כי החברה הבת (100%) סולל בונה ארצות חוץ חתמה על חוזה להקמת תחנת כוח הידרו-אלקטרית בגואטמלה בהיקף של 200 מיליון דולר. משך הקמת התחנה מוערך ב-32 חודשים. התחנה תספק חשמל בהיקף של 85 מגה-ואט. היא תייצר חשמל נקי תוך ניצול אנרגיית זרימת המים הפוגעת בצורה נמוכה יותר באיכות הסביבה.

במסגרת הפרויקט סולל בונה ארצות חוץ תתכנן ותבצע הקמה של סכרים, חפירה ויציקה של תעלות הטיה באורך של כ-20 ק"מ, בניית מאגר מים בנפח של כמיליון מ"ק, כריית מנהרה, הנחה של צינור מפל מים, סלילת דרכי גישה, התקנת טורבינות, בניית מבנה המכונות ועוד.



מנכ"ל שיכון ובינוי, עופר קוטלר, ציין כי "החוזה הנוכחי משתלב באסטרטגיה של החברה הדוגלת בהרחבת הפעילות והובלה בתחומי התשתיות והאנרגיה המתחדשת". יהודה אלימלך, מנכ"ל סולל בונה ארצות חוץ, הוסיף כי החברה תפעל גם בעתיד להשתתפות בפרויקטים מסוג זה.



סולל בונה ארצות חוץ משמשת כזרוע התשתיות והבנייה הבינלאומית של שיכון ובינוי. החברה עוסקת באמצעות חברות הבנות, בתחומי תשתית, בינוי ופיתוח בעולם, במדינות כמו ניגריה, אוגנדה, קניה, חוף השנהב, גאנה, טוגו, בנין, גוואטמלה, אל-סלבדור, קוסטה ריקה, רומניה, קפריסין, הונגריה, פולין, צ'כיה, גרמניה, ארה"ב, בריטניה, קורסאו (האיים האנטיליים), הולנד, שווייץ וישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully