וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנון חושף בחקירה הנגדית: פיוטרקובסקי יזם את חתימתי על מסמך נאמנות לאחזקת מניות של סלקום

מאת עמית בן-ארויה

8.1.2009 / 7:01

"פיוטרקובסקי רצה שההתחייבות תהיה רשומה". טוען ארנון. דחה את הטענה של פיוטרקובסקי על כך שוויתר על המניות



>> אין רגע דל במאבק המשפטי בין שלמה פיוטרקובסקי ליגאל ארנון לגבי הבעלות על 1% ממניות סלקום: בחקירתו הנגדית בתחילת השבוע העלה עו"ד ארנון תזה חדשה לגבי נסיבות החתימה על המסמך לאחזקת המניות ביניהם.

לפי התזה, פיוטרקובסקי רצה שארנון יהיה שותף מלא באחזקה של 2% ממניות סלקום והוא שיזם את החתימה על מסמך לאחזקת המניות ב-96', בשל מצבה הקשה של סלקום באותה תקופה ורצונו לחלוק את הסיכון שבאחזקת המניות: "סלקום היתה במשבר גדול, פיוטרקובסקי חטף רגליים קרות למרות שיש לו רגליים ארוכות וגוף של בריון, בכל זאת חטף. הוא רצה באותו רגע שאת ההתחייבות שלי בעל פה שלפיה אני אשא במחצית (2% ממניות סלקום) וכדומה, שהיא תהיה רשומה", אמר בחקירה.



ארנון טוען בתביעה שהגיש נגד פיוטרקובסקי כי על האחרון להחזיר לו 1% ממניות סלקום שאותן נתן לו בנאמנות. לטענתו, בשל סכסוך עם אשתו, שנהפכה לגרושתו, לא רצה להחזיק במניות סלקום שהיו ברשותו ולכן פנה לפיוטרקובסקי כדי שישמור עליהן בנאמנות. שוויין של המניות כ-20 מיליון שקל.



מנגד טוען פיוטרקובסקי כי המניות שייכות לו ושקנה אותן לאחר שארנון ויתר על האפשרות שהיתה לו לרכוש אותן.



עו"ד חגי שלו, בא כוחו של פיוטרקובסקי, ניסה להראות בחקירה שלא ייתכן שארנון נטל הלוואה לשם השקעה במניות סלקום. ארנון התעקש על כך שנטל הלוואה כדי לרכוש את מניות סלקום. "אני לא זוכר אם לקחתי ישירות או ששלמה לקח בשביל שנינו אני מקבל עלי את החלק שלי, אין לי שום בעיה".



לעומת זאת, הודה ארנון שפיוטרקובסקי לקח את ההלוואה וחתם בעצמו על כל המסמכים הקשורים בכך לרכישת 2% ממניות סלקום. שלו הקשה: "השתתפת במחצית הסיכון על הלוואה של 3.7 מיליון דולר אף שלא חתמת על שום מסמך?" "בהחלט", השיב ארנון.



שלו התעכב על השאלה מדוע לא השתתף ארנון בהתחייבות מול הבנק. ארנון ניסה להתחמק מתשובה. השופט אורי גורן הקשה: "השאלה פשוטה: האם היתה מניעה חוקית או אישית שלא תעשו את הרכישה בצורה מסודרת?". ארנוןאמר שזה בשל יחסיו עם אשתו" לא רציתי באותו זמן שיהיה משהו על שמי. כל דבר מתגלה בסוף, אז החלטתי לפעול בדרך כזאת".



לפי ארנון, ב-2001 גילה דבר נוראי, כלשונו, ששינה את דעתו על פיוטרקובסקי. לשאלה מדוע במשך שנים לא עשה דבר כדי להוציא נכס יקר כמו מניות סלקום מאדם זה, השיב: "לא חשבתי על זה".



ארנון מיוצג על ידי עוה"ד רם כספי וברק טל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully