וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת ההמבורגרים: מקדונלד'ס וברגר קינג מורידות מחירים

מאת עדי דברת

8.1.2009 / 7:01

לדברי מנכ"ל מקדונלד'ס, עמרי פדן, "לאור הירידה במחירי הבשר והאנרגיה, אין סיבה שלא נחזיר לצרכן חלק מההתייקרויות שהיו". ברגר קינג הגיבה בהורדת מחירים משלה



>> אחרי כמה העלאות מחירים, רשת מקדונלד'ס ישראל, המונה כ-150 מסעדות, הודיעה אתמול כי החליטה להוריד מחירים בעקבות ירידת התשומות בעולם ולהציע אלטרנטיבות זולות לארוחות הרשת. הרשת מסרה כי תוריד מחירים ברוב שילובי הארוחות המוצעים בתפריט, וכן תציע מגוון רחב יותר של צירופים והגדלות בין המנות השונות.



הרשת גם תציע ארוחה להורה ולילד בפחות מ-50 שקל. מקדונלד'ס העלתה מחירים כמה פעמים בשנה וחצי האחרונות, לאחר שבמשך שנה וחצי הרשת לא העלתה.

באפריל 2007 הודיעה הרשת כי תעלה מחירים - הארוחות, השתייה, הצ'יפס והפוטטו התייקרו בשקל וכך גם המחיר להגדלת ארוחה. מחיר הגלידות לא השתנה.



בספטמבר 2007, חצי שנה אחרי ההתייקרות הראשונה, הודיעה הרשת כי מתוך מגמה לעגל את המחירים כך שלא יופיע מוצר שמחירו מסתיים ב-90 אגורות, מחירי המוצרים יעלו בעשר אגורות או ב-1.10 שקלים. כעת, חוזרת הרשת למחירים המסתיימים ב-90 אגורות.



עמרי פדן, מנכ"ל ובעלים מקדונלד'ס ישראל, מסר: "בזמנו נאלצנו להעלות מחירים בעקבות העלייה במחירי הבשר האדום ועליה במחירי האנרגיה ועליית שכר המינימום. לאור הירידה במחירי הבשר והאנרגיה, אין סיבה שלא נחזיר לצרכן חלק מההתייקרויות. כיום הורה וילד יכולים להגיע למסעדה ולשבוע ב-50 שקל בלבד".



בתוך כך, ברגר קינג ובורגראנץ' הציגו אתמול חזית מאוחדת ראשונה של שתיהן מאז רכישת בורגראנץ על ידי ברגר קינג. השתיים הודיעו כי הן מורידות מחירים ומנהיגות תפריט מוזל, הכולל גם מוצרים בעשרה שקלים, שייכנס לתוקף בשבוע הקרוב בכל הסניפים. הורדת המחירים נועדה, לדבריהן, "להקל על ציבור המילואימניקים בדרום ועל ציבור תושבי הדרום שעלו צפונה".



בורגראנץ' וברגר קינג יעניקו ארבע ארוחות במחיר מוזל של 27 שקל במקום מחיר ממוצע של כ-35 שקל, והנחות שונות על מוצרים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully