וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילת מדיה תספק מערכות ניהול תוכן לחברת טלוויזיה בכבלים בארה"ב תמורת 3.5 מיליון דולר

יובל מעוז

8.1.2009 / 11:40

פילת תספק גם שירותי תחזוקה מתמשכים שצפויים לספק הכנסות נוספות


חתמה על חוזה להספקת המערכת אותה היא מייצרת לניהול תוכן, IBMS, לניהול התוכן, הערוצים ושירותי VOD, של חברת טלוויזיה בכבלים גדולה בארה"ב. החוזה כולל רשיונות לשימוש במערכת בהיקף התחלתי של כ-3.5 מיליון דולר. בנוסף, יינתנו על ידי פילת שירותי תחזוקה מתמשכים לשנים שלאחר תחילת השימוש שצפויים לספק הכנסות נוספות.

פילת עוסקת בפיתוח מערכות תוכנה לניהול תהליכי עבודה בחברות שידור, בעיקר טלוויזיה. התוכנות עוסקות בניהול התוכן, הערוצים ומכירות זמן אוויר למפרסמים.

מוצר התוכנה העיקרי של פילת הוא מערכת IBMS - מערכת ניהול שידור משולבת, המיועדת לתמוך בספקי ערוצי תוכן, תחנות ורשתות שידור, בניהול ותפעול מערכי הרכש והפקת תוכניות, תמחור ומכירת זמן אוויר למפרסמים, הכנת לוחות משדרים, עידוד ומחקר צפייה והכנה והבאה לשידור.

המערכת משמשת להגדלת הכנסות והקטנת הוצאות על ידי הגברת האינטגרציה המערכתית בין היחידות התפעוליות השונות העוסקות בתחומי פעילותה.

מערכת ה-IBMS שתסופק לחברת הטלוויזיה בחוזה הנוכחי מצטרפת ללקוחות אמריקאיים נוספים של החברה, ביניהם פוקס, AT&T, דיסקברי ונשיונל ג'יאוגרפיק.

אבי אנגל, מנכ"ל פילת מדיה, אמר כי "חשיבות החוזה החדש, מעבר לתרומה משמעותית להכנסות 2009, היא בחיזוק בסיס הלקוחות בארה"ב בפלח השוק של תכני פרמיום".

פילת נסחרת בתל אביב ובבורסת AIM של לונדון. בעלי השליטה העיקריים בחברה הם שותפות יורוקום (12%), דש איפקס (7.7%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully