וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמה וטעימה

נגה משל

8.1.2009 / 12:52

למרות שמה פרידה קאלו אינה מסעדה מקסיקנית - אך האווירה, המחיר, והשירות הופכים את העסקית למצטיינת ולא שגרתית



כבר בכניסה לפרידה קאלו עולה חיוך על הפנים. מהתקרה משתלשלים מלבני פרקט חומים, אלמנט עיצובי שובב שמשווה לחלל אופי. הבר-מסעדה צבוע בצבעים חמים של כתום ובורדו והדפסים צבעוניים תלויים על התקרה. נראה שהמקום מבקש שאורחיו לא ייקחו את התפאורה ברצינות, כמו את השם שמרמז (ולא מקיים) שבמקום יוגש אוכל מקסיקני. יחד עם תפריט העסקיות הזול והכיפי ומוסיקת הסמבה - האווירה קלילה ונעימה וזה הרי מה שחשוב באמת.



חשבתי בתחילה ללכת על עסקית של פריטטה (חביתה ספרדית) עם תוספות מלהיבות (כמו נתחי שייטל, שרימפס וקלמרי), אבל הפור נפל על תפריט צהריים קלאסי. פתחתי בפיצה קאלו שמוגשת על טורטייה קריספית ועליה תוספות של בצל סגול, ארטישוק וגבינת פטה מותכת. בניגוד לפיצות שיכולות להיות סתמיות לחלוטין או לסתום את התיאבון בגלל בצק עבה מדי, כאן מדובר בפתיח נשנושי ולא מעמיס. מי שרעב לפחמימות יכול לבצוע מהלחם המרוקאי הטרי שמוגש עם איולי פיקנטי וטעים.

ראשונה נוספת - קדאיף חצילים - הוכיחה שאפשר לעשות דברים מעניינים עם אטריות קדאיף, מלבד להגיש אותן בקינוח מאוס של פרפה חלבה. בצלחת מיוחדת עם שקע מתאים הונחה בתוך "קן" שערות קדאיף גבינת עזים עם פלפלים על מצע של סלט חצילים קלויים עם עגבניות ועלי אורגנו טריים. מנה יפה, טעימה ומקורית.



לעיקרית בחרתי בקסואלה בקר (45 שקל) - תבשיל בקר עם תפוחי אדמה וגזר. התבשיל אמנם מבושל ביין, אך בניגוד לגרסה הצרפתית הוא הורגש פחות ודווקא התיבול המעט פיקנטי קיבל את הבכורה. מגוון גדול יותר של ירקות שורש, כך נראה, יוכל רק להוסיף למנה. מנה נוספת של פילה בורי (עסיסי ובגודל יפה - 51 שקל) הוגשה על ריזוטו פטריות מוצלח ובהחלט השביעה רצון.



התרשמנו מההגשה הנאה, ומהמנות שיש בהן ניצוץ ומקוריות אף שהן עשויות מחומרים בסיסיים למדי. לקינוח בחרנו גראטן הדרים (31 שקל) - שהיה טעים ומפתיע. מעל לקרמל השרוף שחותם קרם ברולה הונחה שכבה של זביון קמפרי ובו פלחי אשכולית אדומה. המרירות עם המתיקות הפכו את הקינוח לכזה שלא פוגשים בכל מקום. המחיר הנמוך של העסקיות, השירות הנעים וההיצע הנדיב הופכים את העסקית בפרידה קאלו למצטיינת ובלתי שגרתית.



חשבון, בבקשה



ההצעה: 22-35 שקל לאומלטים ספרדיים בתוספת לחם וסלט. 39-78 שקל לעיקרית ומנה ראשונה לבחירה עם לחם, שתייה ותוספת. מהעסקיות הזולות והמשתלמות.



טוב לביזנס: המקום יהפוך כל פגישה מתוחה למשוחררת וקלילה יותר.



בשולחנות הסמוכים: עובדי בנקים ועורכי דין מהמשרדים הסמוכים.



יתרון יחסי: מנות מגוונות ותפריט מעניין שלא חסרים בו גם נצנוצי מקוריות. במקום מגלים גמישות וניתן להחליף בכל מנה את התוספת שעמה היא מגיעה.



מישהו מטפל בך: מזמן לא שירתה אותנו מלצרית כל כך נחמדה כמו בפרידה קאלו. היא הפגינה אדיבות כנה וחייכנות נעימה מבלי להיות דביקה או מתאמצת מדי.



"פרידה קאלו", לילינבלום 43, תל אביב. טל': 03-5660481. העסקיות מוגשות בימים ב'-ה', בשעות 16:00-12:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully