וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערוץ 10 שוקלים להקדים את "לונדון את קירשנבאום" לשעה 17:00

שלומית הוך-גרונוול

8.1.2009 / 14:55

בערוץ 10 שוקלים להעביר את תוכניתו של רשף לשעה 19:00 משום שהיא מהווה "פתיח טוב יותר לחדשות"


ירון לונדון ומוטי קירשנבאום זכו באחרונה בלא מעט כותרות, לאחר דרישת ערוץ 10 לקצץ בשכרם - דרישה, שהסתיימה לבסוף בפשרה בין הצדדים לאחר ששידור תוכניתם בוטל. כעת מסתמן כי משבצת השידור של השניים עומדת להשתנות. גורמים בערוץ 10 מוסרים כי נשקלת האפשרות להחלפה במשבצת השידור של "5 עם רפי רשף" למשבצת השידור של "לונדון את קירשנבאום".

כיום תוכניתו היומית של רפי רשף משודרת בשעה 17:00, ואילו תוכניתם היומית של לונדון וקירשנבאום משודרת בשעה 19:00, בסמוך לשידור המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 10.

אבי אלקלעי, עורך "לונדון את קירשנבאום", אישר כי הערוץ שוקל את חילוף המשבצות היומיות ומסר כי אחרי המלחמה ישקלו הדברים יותר לעומק ותתקבל החלטה. לדבריו, שיקולי החילוף נובעים משיקולי רייטינג ומשיקול של סגנון התוכניות. נראה כי תוכניתו של רשף היא פתיח טוב יותר למהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 10, מאשר תוכניתם של לונדון וקירשנבאום.

לדבריו, "ההתלבטות אם להחליף בין התוכניות נובעת ממקום שבו כל ערוץ תמיד צריך לבדוק את עצמו. הערוץ חושב על איך תוכנית אחת מובילה לשנייה. התוכנית של רפי רשף יותר עממית ופונה ליותר קהלים". אלקלעי הדגיש כי כרגע אין החלטה סופית בערוץ: "כל מה שיגרום לערוץ להביא רייטינג יותר טוב, מבחינתנו זה בסדר", אמר.

דוברת ערוץ 10 הכחישה את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully