וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי משמר: אין קשר בין ההימור בכספי החברה לבין הפירוק; המפרק מניא אותנו להפר צו בית משפט

הילה רז

8.1.2009 / 18:06

יוסף ליאב: המפרק שלח אדם לנסות לקנות מאיתנו חברה שבית המשפט אסר עלינו למכור


יוסף ושוע ליאב, בעליה של חברת כוח האדם משמר, טוענים כי המפרק שמונה לחברה על ידי בית המשפט שלח אדם על מנת לנסות ולהדיח אותם למכור לו חברה אחרת שבבעלותם. לפי צו בית משפט שניתן לפני כחודש וחצי, נאסר על השניים לבצע כל שינוי במצבת הנכסים והכספים של חברה זו. לפיכך, כל שינוי בבעלות החברה לכאורה מהווה ניסיון להברחת נכסים והפרה צו של בית המשפט.

בבקשה בהולה שהגיש המפרק ביום שלישי, הוא ציין כי נודע לו באמצעות לקוח אחר שהוא מייצג - בעליה של חברה רויאל קלין העוסקת במתן שירותי אחזקה וניקיון - כי ליאב ובנו הציעו לבעלי החברה לרכוש את הנכסים ופעילותה העסקית של חברת משמר יבוא, שיווק והפצת ציוד טכני, העוסקת ביבוא מוצרי ניקיון. בבקשה שהגיש המפרק נטען כי יוסף ליאב נפגש עם בעליה של רויאל קלין והציע לו לרכוש את נכסי החברה באופן שיטעה את בית המשפט. עוד ציין המפרק, כי בתחילת השבוע נערכה פגישה בין הצדדים בה הציעו ליאב לבעלי רויאל קלין לשלם לו 3.75 מיליון שקל בעבור רכישת החברה.

לטענת יוסף ליאב ובנו, המיוצגים על ידי עו"ד אהוד גינדס והדס מרשק, בעליה של חברת רויאל קלין נשלח לפגישה על מנת לתפוס את ליאב בקלקלתם, תוך שהוא מצוייד לצורך העניין בציוד הקלטה והאזנה מוצמד לגופו, אך הדבר לא צלח בידו. ליאב טוענים עוד כי הם לא הציעו לבעלי רויאל קלין לקנות את החברה, אלא שהוא מיוזמתו הביע עניין.

לגרסת ליאב, התנהלותו של המפרק מלמדת על כוונתו להזיק לחברת משמר יבוא, שיווק והפצת ציוד טכני. ליאב מציינים כי חזרו והבהירו לבעלי רויאל קלין כי קיים צו האוסר עליהם למכור את החברה ויש צורך באישור של בית המשפט.

בנוגע לטענות המפרק לפיהן שוע ליאב - שכיהן כמנכ"ל חברת משמר - נהג להמר בכרטיס אשראי של החברה, מסרו עורכי דינם של ליאב כי מדובר באירוע חד פעמי מלפני שנה וחצי. "שוע החזיר את הכסף לחברה מיד כשהדבר נודע לאביו. אין לאירוע כל קשר סיבתי לפירוק החברה שנה וחצי לאחר מכן. סכום ההימור עמד על כ-30 אלף שקל בלבד. מי שסיפר על האירוע בשקיפות למפרק היה שוע עצמו ולכן לא נכון היה לנצל זאת כנגדו" אמרו עורכי דינו.

לפני כחודשיים קרסה חברת כוח האדם משמר, תוך שהיא מותירה מאחוריה 800 עובדים מפוטרים. חובותיה לכלל הנושים נאמדו בכ-6 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully