וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב באלמר הכריז על גרסת בטא לחלונות 7

פז וייסמן

9.1.2009 / 7:05



>> סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, הכריז אתמול על גרסת הבטא הציבורית הראשונה של חלונות 7, במהלך אירוע ה-CES. באלמר הכריז כי הגרסה תהיה זמינה להורדה מהיום מאתר מיקרוסופט. אולם למרות ההכרזה הלא מפתיעה, באלמר לא ציין מתי תושק רשמית חלונות 7.

גרסת הבטא תהיה זמינה לזמן מוגבל ומיקרוסופט מתכוונת לסגור את הברז לאחר 2.5 מיליון הורדות. דרישות המערכת של הבטא נמוכות יחסית: מעבד בעל מהירות 1 ג'יגה-הרץ, נפח זיכרון של 1 ג'יגה-בייט ושטח דיסק פנוי של 16 ג'יגה-בייט. כמו כן, נדרש כרטיס מסך התומך בגרפיקת DirectX9 עם מהירות מעבד של 128 מגה-בייט. על פי מיקרוסופט, ייתכן שהדרישות ישתנו. את השידרוג לגרסת הבטא ניתן לבצע רק מחלונות ויסטה בגרסת C, בה מותקנת חבילת העידכון SP1. תוקף גרסת הבטא יפוג ב-1 באוגוסט 2009.



פרט להשקות הקשורות לחלונות 7, הכריז באלמר על שיתוף פעולה חדש עם יצרנית המחשבים דל, במסגרתו תפיץ דל את המחשבים שלה כשמנוע החיפוש Live של מיקרוסופט מוגדר בהם כברירת מחדל בדפדפן ויישומי הרשת של מיקרוסופט מותקנים בהם מבעוד מועד. בנוסף לעסקה עם דל, הכריז באלמר על עסקה דומה עם מפעילת הסלולר האמרקיאית Verizon, שבמסגרתה יוכלו לחפש משתמשים באינטרנט ולגשת לשירותי מפה של מיקרוסופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully