וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסר פרויקטים: ויתרה על הקרקעות בלאס וגאס, תמורת ויתור על הלוואה של 29 מיליון דולר

יובל מעוז

9.1.2009 / 7:05



>> החברה המנהלת את הפרויקט בלאס וגאס, שבו שותפה בסר פרויקטים ב-6%, חתמה עם הבנק המלווה את הפרויקט על הסכם ויתור מלא של הבנק על כל חוב, או דרישה לפירעון יתרת ההלוואות שהועמדו לחברה לצורך רכישת קרקעות לפרויקט, בהיקף של 29 מיליון דולר. זאת, תמורת העברת הקרקעות הפנויות לבנק.

לבסר פרויקטים יש פרויקטים בלאס וגאס, נוואדה, ארה"ב, שבו היא שותפה. באוגוסט 2008 קיבלה חברת הפרויקט הודעה על הפרה של הסכם מימון הפרויקט מהבנק המלווה אותו.



בספטמבר 2008 החל הבנק בהליך Foreclosure (עיקול) למימוש שלב א' של הפרויקט. במקביל, הוגשו תביעות בידי דיירים, קבלני משנה והקבלן הראשי נגד חברת הפרויקט. בסר פעלה להכנסת שותף לפרויקט, בעקבות הקושי לבצע מימון מחדש עקב מצב שוק הנדל"ן בארה"ב.



בסר ביצעה הפרשה בדו"חות הרבעון השלישי על מלוא השקעותיה בפרויקט בהיקף של כ-11.5 מיליון דולר. כעת, ההסכם בין הצדדים הוא על העברת הקרקעות הפנויות לשלבים העתידיים בפרויקט. בעלי השליטה בבסר פרויקטים, קלמן סופרין ונחשון קויתי, העמידו ערבות לבנק המלווה לגבי שלב א' של הפרויקט, בניית שני הבניינים הראשונים. בניית השלב הזה הסתיימה. בסר מדגישה כי העברת הקרקעות לא תשפיע על תוצאותיה הכספיות, מאחר שכבר ביצעה הפחתה לגבי מלוא השקעתה בפרויקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully