וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסנן את הרוכשים הרציניים בטלפון

רנית נחום-הלוי

9.1.2009 / 7:05

בתנועה



שם: רון ברנהולץ



גיל: 48

עיסוק: עצמאי בתחום שיווק בינלאומי



מצב משפחתי: גרוש+2



איזו דירה אתה מוכר? "אני וגרושתי מוכרים דירה ברחוב מכבי 43 ברעננה. הדירה ממוקמת בקומה הראשונה בבניין בן 4 קומות אשר בו 7 דיירים. בבניין יש מעלית, חניה מקורה וקיימת גישה אליה מהרחובות גליל ומכבי. הדירה היא בשטח של 131 מ"ר, בת 5 חדרים, והיא חזיתית עם שלושה כיווני אוויר.



. 1"הדירה במצב טוב, אחרי שיפוץ במקלחת ובשירותים. יש בה דוד שמש, שירותים כפולים, יחידת הורים עם שירותים צמודים ושטיחים מקיר לקיר ברוב החדרים. המטבח עוצב בשיש בצבע שחור".



השכונה: "הדירה במרכז רעננה, בקרבת מקום לכל דבר. תוך 4 דקות הליכה ניתן להגיע ממנה לרחוב אחוזה, ושם ניתן למצוא את כל השירותים הדרושים - בתי קפה, מסעדות, קופות חולים, חנויות בגדים ומרכזים מסחריים. סמוך לבניין נמצאת ?בריכת מכבי' ובמרחק נסיעה קצר ממוקם אזור התעשייה של רעננה, שם נמצא השוקניון וקאנטרי קלאב.



"בסמיכות לדירה ישנם גם מוסדות חינוך כבית ספר יסודי, חטיבת ביניים (כ-10 דקות הליכה) ותיכון. האוכלוסייה בשכונה היא ברמה גבוהה ומגוונת, מזוגות צעירים ועד מבוגרים".



מחיר מבוקש: 1.55 מיליון שקל



איך קבעתם את המחיר? "המחיר נקבע לאחר מחקר שוק מעמיק. בעבר עסקתי בנדל"ן, אז אני מכיר את השוק ברעננה גם בצד המקצועי. בדקנו והשווינו את המחירים מבחינת דירות מקבילות ודומות באזור והתייעצנו עם מתווכים. המטרה היא למכור.



"לא הצבנו מחיר בשמים, ועד כה לא קיבלנו הערות שהמחיר גבוה. מי שצריך דירה בגודל הזה במיקום הזה, הדירה עונה על צרכיו".



מדוע החלטת למכור את הדירה דווקא עכשיו? "מסיבות אישיות"



לאן אתה מתכוון לעבור? "אני מתכוון להשתדרג. לעבור לדירת פנטהאוז ברעננה".



האם אתם חוששים מקשיים במכירה בעקבות המשבר הכלכלי? "המצב הנוכחי בהחלט משפיע, אבל נראה כי אנשים ממשיכים להתעניין ולבוא לראות את הדירה".



איך אתה מאפיין את הרוכשים הפוטנציאלים? "הלקוחות הם רציניים. במצב כזה של אי ודאות מי שבא הוא רציני. כאשר המצב רגוע יותר, אנשים מסתובבים ללא מטרה. בגלל חוסר הוודאות בשוק הפיננסי אנשים רבים מחפשים השקעה בטוחה, לאחר שהוציאו את כספם מהבורסה. נדל"ן, עם כל הבעייתיות שבדבר, זה אפיק סולידי יותר".



איפה תגור בטווח הזמן שבין המכירה לרכישה? "אגור בשכירות ברעננה".



כמה זמן הדירה מוצעת למכירה, ואיך? "אנו מציעים את הדירה כ-4 חודשים. פירסמנו בארבעה אתרי אינטרנט ופנינו למתווכים. אני בעצמי מסנן את המתעניינים ודואג לכך שמי שיגיע יהיה רציני".



איך את מוודא את רצינות הרוכשים? "אני ישר נוקב במחיר, ושומע את התגובות. מי שמגמגם, הוא לא ממש רלוונטי. אני שואל שאלות על מצבם הכלכלי, המשפחתי ועד כמה הדירה נחוצה להם".



תחבורה ומדד הפקקים: "הנסיעה למרכז ההיי-טק בכפר סבא נמשכת 5-10 דקות דרך כביש אחוזה. הנסיעה לתל אביב נמשכת עד 40 דקות בשעות הבוקר, ולפתח תקווה כ-20 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully