וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרבוע כחול נדל"ן נכסים בהיקף של 496.5 מיליון שקל

יעל פולק

9.1.2009 / 10:56

הערכת השווי בוצעה לקראת תוכנית הארגון מחדש של רבוע כחול



במסגרת הארגון מחדש עליו הודיעה הרבוע הכחול, תמכור רבוע כחול נדל"ן לרבוע כחול נכסים והשקעות, בהיקף של 496.5 מיליון שקל - ההערכה על שווי הנדל"ן של החברה ניתנה על ידי מעריך שווי חיצוני בלתי תלוי. התמורה שתשולם על ידי החברה על הנכסים תהיה 464 מיליון שקל. ההפרש בין השווי ההוגן לתמורה, הוא בעקבות סכומים שהופחתו מהערכות השווי (היטלי השבחה שיחולו על החברה וכו'). במסגרת הארגון מחדש פעילות הקמעונות תרוכז ברבוע כחול נכסים, ואילו פעילות הנדל"ן תרוכז ברבוע כחול נדל"ן.



נכסי הנדל"ן האמורים כוללים סניפי סופרמרקט, מרכז לוגיסטי המופעל על ידי רבוע כחול ורבוע נכסים, ובניין משרדים המשמש את רבוע כחול ורבוע נכסים. רבוע כחול נדל"ן מוחזקת ב-80% על ידי רבוע כחול ישראל, ואילו רבוע כחול נכסים נמצאת בבעלות מלאה של רבוע כחול ישראל.



ברבוע נדל"ן הסבירו כי עסקת רכישת הנכסים מרבוע נכסים משתלבת בתחום הפעילות של החברה - רכישה והשכרה של נדל"ן מסחרי מניב, ושהיא "מהווה המשך טבעי למהלך הפיכתה של החברה לזרוע הנדל"ן של קבוצת רבוע כחול ומשתלבת עם האסטרטגיה של החברה להרחבת תיק נכסיה המניבים".



במסגרת העסקה ייחתמו הסכמי שכירות בין חברת הנדל"ן לרבוע נכסים עבור הנכסים שיועברו בין החברות שאינם מושכרים לצדדים שלישיים, במתכונת דומה להסכמי השכירות הקיימים כיום בין החברות.



רבוע כחול נדל"ן הונפקה באוגוסט 2006 לפי שווי של מיליארד שקל לאחר ההנפקה. כיום נסחרת החברה לפי שווי של 476 מיליון שקל, כאשר מנייתה איבדה ב-2008 כ-27%. רבוע כחול ישראל נמצאת בשליטת קבוצת אלון של דודי ויסמן ובניהולו של זאב וורמברנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully