וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נראית חצי מגילה: ברבי תחגוג 50 בחודש מארס הקרוב; תחגוג בתצוגת אופנה ובפתיחת חנות ענק בסין

סוכנויות הידיעות

11.1.2009 / 8:34

על אף ירידה הדרגתית במכירות בשנים האחרונות, ברבי עדיין אחראית להכנסות של 3 מיליארד דולר בשנה



בחודש מארס הקרוב תחגוג אחת מהנשים המפורסמות בעולם את יום הולדתה ה-50, והיא נראית מחצית מגילה. ברברה מיליסנט רוברטס, או בשמה המוכר יותר: בובת בארבי, המיוצרת על ידי ענקית הצעצועים האמריקאית מאטל, תחגוג יובל במספר אירועים בולטים ברחבי העולם.



ברבי, הבובה שמכניסה כ-3 מיליארד דולר ממכירות בשנה, תקבל במסגרת חגיגות ה-50 בית חדש בשנחאי. מאטל תקים בעיר הסינית חנות בת מספר קומות בעלות של 30 מיליון דולר. החנות תיפתח במארס הקרוב, ותכלול גם ספא, מסעדות וחנויות בגדים בסגנון ברבי.



50 מעצבים ישתפו פעולה בתצוגת אופנה בשבוע האופנה בניו יורק בחודש הבא, וייצרו בגדים בגודל אמיתי לבובה המפורסמת. לפי ההערכות, בין העיצובים שניתן יהיה לראות תככב שמלת חתונה בשווי 15 אלף דולר של ורה וונג.



במהלך 50 שנותיה הלבישו את ברבי לא פחות מאשר 70 מעצבים ובתי אופנה, ביניהם ברברי, ורסצ'ה, ג'יורג'יו ארמני, כריסטיאן לקרואה, פראדה וקארל לגרפלד.



אתר האינטרנט של ברבי מציע לגולשיו להביט בבובה לאורך 50 שנותיה, באמצעות ציר זמן וירטואלי.



מכירות ברבי בארה"ב יורדות בהדרגה בשנים האחרונות. בשנת 2007 נרשמה ירידה של 15% במכירות בארה"ב, וברבעון השלישי שם 2008 ירדו המכירות העולמיות ב-1%. זאת, על אף שכלל מכירותיה של מאטל עלו ב-7%. ועם זאת, מכירות בובת ברבי והמוצרים הנלווים לה מהוות כ-20% מכלל הכנסות מאטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully