וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי התכוונת כשכתבת בומבך? הסכם שבו נכתב "יו"ר ועד מחוז ת"א - אילן בומבך" הגיע עד לביהמ"ש העליון

עמית בן-ארויה

11.1.2009 / 9:30

החלטת בית המשפט: "זה לא האיש - זה התפקיד"


>> עו"ד דורון ברזילי, יו"ר ועד מחוז תל אביב, גבר באחרונה על עו"ד אילן בומבך, היו"ר הקודם, בוויכוח מי מהשניים מוסמך למנות בורר מטעמו בסכסוך כספי.

ב-2006 נחתם הסכם שכר טרחה בין משה נוטמן לבין עו"ד רוני א. אילן. ההסכם קבע כי מחלוקת תימסר לבוררות "בפני יו"ר ועד מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין, עו"ד אילן בומבך", וכי זה יוכל למנות "מי מטעמו" לתפקיד.

בין נוטמן לפרקליטו, אילן, התגלע סכסוך. עוד לפני כן מונה עו"ד דורון ברזילי לתפקיד יו"ר ועד מחוז תל אביב והמרכז במקום בומבך, שהתמודד על ראשות הלשכה והפסיד ליורי גיא-רון.

ב-2008 מינה ברזילי את עו"ד נורית אמיתי לבוררת בסכסוך. זו הוחלפה בעו"ד ישי בית-און בשל היכרות בין אמיתי לאילן. נוטמן ביקש צו מניעה זמני שיאסור על קיום הבוררות לפני בית-און: לטענתו, הבחירה בבומבך היתה אישית.

שופט המחוזי בתל אביב, יהודה זפט, דחה לפני כמה חודשים את הבקשה, מהטעם כי בחירת בומבך נבעה מהיותו יו"ר הוועד ואין מדובר במינוי אישי. נוטמן ערער לעליון, והשופט יורם דנציגר דחה את הערעור. לדבריו, נוטמן לא העלה טענות נגד סמכותו של ברזילי למנות בורר כאשר מינה את אמיתי לבוררת. (רע"א (9354/08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully