וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשובה נאלץ לסגור את מסעדת פאלם קורט במלון פלאזה מחוסר עניין לציבור

סוכנויות הידיעות

11.1.2009 / 9:53

המסעדה התקשתה למשוך לקוחות מאז שנפתחה מחדש לפני כשנה; אלעד נכסים: הסגירה זמנית בלבד



אלעד נכסים, בבעלותו של יצחק תשובה, נאלצה לסגור את מסעדת פאלם קורט הממוקמת בתוך מלון פלאזה בניו יורק. המסעדה, אשר נפתחה עם המלון רק לפני שנה, לאחר שיפוץ נרחב, נסגרה בעקבות חוסר עניין לציבור, זאת לאחר שהתקשתה למשוך לקוחות מאז פתיחתה.



לאחר שיפוץ המסעדה, בשווי 400 מיליון דולר, המסעדה שינתה כמעט כל אחד ממאפייניה - מן התפריט ועד לרהיטים. בחודש אוגוסט הפסיקה המסעדה להגיש ארוחות ערב, וכעת הודיעה אלעד נכסים כי המסעדה מפסיקה כלל פעילויותיה. דובר מטעם אלעד נכסים אמר לעיתון "ניו יורק טיימס" כי המסעדה נסגרת באופן זמני בלבד. "אנחנו נפתח אותה במהירות האפשרית", אמר לויד קפלן, והוסיף: "כשנפתח אותה שוב היא תהיה טובה מתמיד".



עם זאת, פורסם כי המסעדן ג'ואי אלהאם, אשר מנהל בימים אלה את האוק רום ואת האוק באר במלון, הביע את רצונו להשתלט על הפאלם קורט. כעת נמצא אלהאם, הבעלים של מסעדת פריים גריל במנהטן, במגעים עם אלעד נכסים בנוגע למסעדה.



המסעדה שופצה על ידי תשובה, כך שתתאים למוניטין הזוהר שהיה לה בעשורים הראשונים של המאה הקודמת. בשיפוץ הוחזרה למסעדה כיפת הזכוכית שעיטרה אותה, ואשר הוסרה מהמסעדה בשנות הארבעים של המאה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully