וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת רובינשטיין רכשה קרקע בחולון ב-50 מיליון שקל להקמת דיור מוגן

גיא ליברמן

11.1.2009 / 7:06

הפרויקט, שיוקם בסמוך לקניון חולון, יכלול 250 חדרים



>> חברת נאות צהלה שבשליטת רמי וגיל רובינשטיין עומדת להקים בית דיור מוגן חמישי בישראל. החברה רכשה בסוף השבוע קרקע בשטח 10.3 דונם בחולון, סמוך לקניון של קבוצת עזריאלי, תמורת 50.1 מיליון שקל.



החברה מתכננת להקים במקום בתוך שלוש שנים בית דיור מוגן שיכלול 250 חדרים. הקרקע נרכשה במכרז שערך מינהל מקרקעי ישראל. הצעתה של נאות צהלה היתה גבוהה פי 2.5 מממוצע ההצעות במכרז, ופי שניים מההצעה השנייה בגובהה. למכרז, שעורר התעניינות רבה, ניגשו שמונה קבוצות.




בשנים האחרונות מתפתח שוק הדיור המוגן בישראל, אם כי רק שחקנים מעטים לוקחים בו חלק. משפחת רובינשטיין, שנחשבת לשחקן מרכזי בתחום, מפעילה ארבעה בתי דיור מוגן, בהם אחוזת ראשונים בראשון לציון ואחוזת פולג בנתניה. בסך הכל מפעילה החברה 1,400 דירות דיור מוגן.



העסקה משקפת שווי קרקע של כ-200 אלף שקל לדירה - מחיר שאינו נופל בהרבה ממחירי קרקע למגורים, שנחשבת ליקרה בהרבה מקרקע לדיור מוגן - ומכך נובע שהמחיר ששילמה משפחת רובינשטיין הוא גבוה יחסית. עם זאת, המשפחה טענה כי אינה מתחרטת על הרכישה: "המחיר יקר, וברור שיכולנו להציע פחות, אבל לא רצינו להמר במקרה של קרקע כל כך טובה. המיקום של המגרש פנטסטי ובעל פוטנציאל גדול", אמר בסוף השבוע ל-TheMarker גיל רובינשטיין.



"גם במכרז קודם של מינהל מקרקעי ישראל, לקרקע בייעוד של דיור מוגן בירושלים ב-2001, שילמנו הרבה יותר מהמתחרים וזכינו - ואנחנו לא מתחרטים על כך", הוסיף רובינשטיין. "עכשיו נשב עם העירייה ונראה מה היא רוצה, כי לנו ברור שיש למקום אפשרויות פיתוח מאוד טובות. הרשת שלנו מתאפיינת בפרויקטים במיקומים מצוינים, כך שמחיר הקרקע פחות חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully