וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בוול סטריט: אלקואה תפתח את עונת הדו"חות לרבעון הרביעי

הדר תדמור

11.1.2009 / 11:00

נתוני מקרו רבים יפורסמו השבוע, במרכזם נתוני האינפלציה בארה"ב לחודש דצמבר


השבוע נפתחת עונת הדו"חות לרבעון הרביעי בארה"ב, עם פרסום דו"חותיה של ענקית האלומיניום אלקואה. הדו"חות צפויים לתת הצצה לגבי המגמות בענפים השונים, בימים של המשבר העמוק מאז השפל הגדול. ממשלת ארה"ב תפרסם נתוני מאקרו רבים השבוע, כשגולת הכותרת תהיה נתוני האינפלציה בארה"ב בחודש דצמבר, שיפורסמו בסוף השבוע.

, יצרנית האלומיניום הגדולה בארה"ב, תפרסם את דו"חותיה לרבעון הרביעי ביום שני. בשבוע שעבר הודיעה החברה על קיצוץ של למעלה מ-13 אלף משרות. בנוסף הודיעה יצרנית האלומיניום כי היא תוריד בחצי את השקעות ההון ותמכור 4 מחטיבותיה, לאחר שנאלצה להוריד את ייצור האלומיניום בימי המשבר הכלכלי. אלקואה דיווחה כי תפריש כמעט מיליארד דולר לכיסוי על הפסדים ומחיקות שונים. אנליסטים צופים שאלקואה תרשום הפסד של סנט למניה ברבעון, לפי רויטרס.

ביום שלישי יפרסם משרד האוצר האמריקאי את תקציב האוצר לחודש דצמבר. לפי ההערכות, האוצר היה בגירעון של 33 מיליארד דולר בחודש הקודם.

ביום רביעי יפרסם משרד המסחר האמריקאי את נתוני מחירי היבוא והיצוא לחודש דצמבר. באותו היום יפורסמו מכירות הקמעוניות בדצמבר. לפי ההערכות, המכירות הקמעוניות בארה"ב ירדו ב-1.1% בדצמבר, וירדו ב-1.2% לא כולל חישוב מכירות המכוניות. עוד ביום רביעי יפורסמו נתוני המלאים של בתי החרושת, המלאים הסיטונאיים והמלאים הקמעוניים, וגם הנתונים השבועיים הנוגעים למלאי הנפט בארה"ב.

תפרסם דו"חותיה הכספיים לרבעון הרביעי ביום רביעי. ענקית השבבים האמריקאית אינטל הודיעה בשבוע שעבר כי לפי נתונים ראשוניים של החברה, הכנסותיה ברבעון הרביעי הסתכמו ב-9 מיליארד דולר, ירידה של 23% לעומת הרבעון המקביל, ו-9% פחות מתחזית החברה המקורית. החברה דיווחה על הירידה בהכנסות במסגרת פרסום מוקדם של הכנסותיה, ונימקה את הירידה בחולשה בביקוש למוצרים מצד הצרכן, וכן מצד לקוחות סיטוניים, המצמצמים מלאים.



באותו היום תפרסם ענקית התרופות האמריקאית, , תפרסם את תוצאותיה הכספיות.

ביום חמישי יפרסם משרד המסחר האמריקאי את נתוני מדד המחירים ליצרן בארה"ב בחודש דצמבר. לפי ההערכות, המדד ירשום ירידה של 2.2% בדצמבר, ומדד הליבה - שאינו כולל את מחירי המזון והאנרגיה - ירד ב-0.1%. באותו היום יפורסמו נתוני תביעות האבטלה הראשונות השבועיים.

ביום שישי יפרסם משרד המסחר האמריקאי את מדד המחירים ליצרן בדצמבר. לפי ההערכות, המדד יראה על ירידה של 1.7% במחירים בדצמבר, ומדד הליבה - אינו כולל את מחירי המזון והאנרגיה - יוותר ללא שינוי.

באותו היום יפורסמו נתוני התפוקה התעשייתי בארה"ב בחודש דצמבר. לפי ההערכות, התפוקה התעשייתית בארה"ב רשמה ירידה של 0.8%. מדד ביטחון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן יפורסם באותו היום. המדד צפוי לרשום ירידה לרמה של 60 נקודות בחודש ינואר, לעומת 60.1 נקודות בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully