וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החרם: עסקאות למובייל מקס בהיקף 660 אלף שקל

אמיתי זיו

11.1.2009 / 12:54

החברה עלתה לאחרונה לכותרות כאשר חברה אנגלית השעתה מגעים עמה עקב פעילות ישראל בעזה



חברת מובייל מקס פותחת את 2009 על רגל ימין ומדווחת כעת לבורסה בתל אביב על צבר עסקאות בשווי כולל 660 אלף שקל, זאת לעומת היקף עסקאות שנתי ב-2008 של 2.6 מיליון שקל.



מובייל מקס (MobileMax), המפתחת טכנולוגיה המאפשרת שיחות בינלאומיות מוזלות באמצעות הטלפון הסלולרי, מודיעה כי בשבועות האחרונים קיבלה מספר הזמנות להתקנת מוצרים ולרכישת רישיונות למוצר התוכנה של החברה. ההזמנות התקבלו מלקוחות ישראליים, הולנדיים, תאילנדים. בין מזמיני התוכנה נמצאת הענקית iBasis, הנסחרת בנאסד"ק והינה אחת משלושת מפעילי התקשורת הבינלאומית הגדולים בעולם.



הפתרון של מובייל מקס משווק לספקיות של שיחות בין לאומיות, כאשר התקנת התוכנה על הטלפון הסלולרי חוסכת ללקוח רכישה של כרטיס חיוג לחו"ל והקלדת מספרי הקוד. כך, באופן שקוף ללקוח, השיחה לחו"ל (ומחו"ל) מנותבת מהחברה הסלולרית למפעילה הבין לאומית, ועלותה זולה באופן משמעותי.



עבור iBasis, המנוהלת על ידי עופר גניזי, מדובר בפתרון משלים לשירות כרטיס החיוג הווירטואלי של החברה, Pingo, שיאפשר גישה קלה למנויי השירות גם מטלפונים סלולרים. שירות השיחות לחו"ל Pingo זמין בעשרות מדינות בעולם, ביניהן ישראל, באמצעות חיוג למספר חינם.



iBasis מצטרפת ללקוחות אחרים של מובייל מקס, ביניהן ענקית התקשורת ההודית Reliance וחברת התקשורת 8x8 האמריקנית. החברה נמצאת במגעים ברמות שונות גם עם ספקיות השיחות הבינלאומיות הישראליות.



מובייל מקס עלתה לאחרונה לכותרות, כאשר חברה אנגלית שאיתה ניהלה מו"מ ראשוני השעתה איתה את המגעים, עקב פעילות ישראל בעזה. מנכ"ל החברה, רענן כהן, מוסר כי מאז התקבלו במשרדי החברה פניות רבות של חברות המעוניינות לשתף פעולה עם מובייל מקס, על רקע אותו החרם ולאות הזדהות.



מובייל מקס, אשר נוסדה ב- 2006 ומשרדיה נמצאים בהרצליה פיתוח, היא חברה מפסידה. בתשעת החודשים הראשונים של 2008 הפסידה החברה כ-7 מיליון שקל, ומאז תחילת 2007 הפסידה החברה כ-18 מיליון שקל. לאחרונה החברה פיטרה 5 עובדים, וכעת מצבת עובדיה עומדת על 20 איש. עוד דיווחה החברה לאחרונה לבורסה על קיצוץ בשכר המנכ"ל והדירקטורים, בשיעור של 15%, וקיצוץ בשכר העובדים בשיעור של 10%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully