וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרוים דורש: עיקול על היאכטה של גאידמק

הילה רז

11.1.2009 / 17:52

לפני כשבוע וחצי הודיעה רשות הספנות והנמלים כי העיקול על היאכטה לא נרשם, מאחר וכלי השיט רשום ברישום חוץ. טרוים: מדובר בכלי שיט ששוהה בשטח המים של ישראל

איש העסקים יוסף טרוים הגיש היום לבית המחוזי בתל אביב בקשה לאשר את העיקול שהטיל על היאכטה של גאידמק העוגנת במרינה בהרצליה. לטענת טרוים, לפני כשבוע וחצי הודיעה רשות הספנות והנמלים כי העיקול על היאכטה לא נרשם, מאחר וכלי השיט רשום ברישום חוץ.

לטענת טרוים, המיוצג על ידי עו"ד שחר הררי ממשרד קוטלר-הררי, מדובר בכלי שיט שקיבל היתר שהייה ושייט בשטח המים הטריטוריאלי של מדינת ישראל וביכולתה של רשות הספנות, כמי שמנהלת את רישום כלי השיט השטים והעוגנים בישראל, לרשום העיקול שהוטל במרשמיה. טרוים מבקש מבית המשפט להורות לרשות הספנות לרשום את העיקול בפנקס הרישום.

באוגוסט האחרון נקבע בהליך בוררות כי גאידמק ישלם כ-55 מיליון שקל לטרוים בגין הפרת חוזה לרכישת מפעל פוספטים בקזחסטאן. ערעור בעניין נדון כעת בין הצדדים.

לפני כשבועיים קיבל בית המשפט המחוזי בתל אביב את בקשתו של איש העסקים, יוסף טרוים, והרחיב את צו העיקול הזמני על נכסיו של גאידמק בסך של כ-55 מיליון שקל. הנכסים עליהם הורחבו העיקולים היו, בין היתר, מקרקעין בבית החולים ביקור חולים בירושלים; מניות וזכויות גאידמק בחברת אמריס, המוחזקות בנאמנות אצל רו"ח גיל הויכבוים; נכס בהרצליה פיתוח; יאכטה העוגנת במרינה בהרצליה.

על אף ההחלטה, בית המשפט המחוזי דחה את בקשת טרוים, לעקל את זכויות גאידמק בנכסיו מחוץ לישראל. סך כל העיקולים על נכסי גאידמק נאמדים בכ-260 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully