וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת יפעת תאבד את הבלעדיות במשרדי הממשלה

מאת אופיר בר-זהר

12.1.2009 / 7:14

החברה מעניקה שירות בקרת מדיה וניתוחים אסטרטגיים של מידע תקשורתי. החשב הכללי הודיע למשרדי הממשלה על קיומה של חברה נוספת שמעניקה שירותים בתחום - סיקור



ענף בקרת המדיה עומד לעבור שינויים: חברת יפעת, המספקת שירות בתחום לקטי העיתונות, תאבד את הבלעדיות שיש לה במתן שירות למשרדי ממשלה - כך נודע ל-TheMarker. החברה מספקת לקטי עיתונות לפי נושאים ומלות מפתח, וניתוחים אסטרטגיים של המידע.



בהודעה ששלח החשב הכללי במשרד האוצר למשרדי הממשלה הוא ציין כי משרד החשב "החל בהליך מרכזי בנושא שירותי המידע התקשורתי", וכי "הובא לידיעתנו כי בתחום שירותי המידע התקשורתי קיים יותר מספק אחד בעל יכולת לספק למשרדי הממשלה לקטי עיתונות וניתוחים אסטרטגיים". באוקטובר 2008 הודיעה חברת סיקור על כניסתה לתחום בקרת המדיה.



מקורות במשרדי הממשלה העריכו את הסכום שמוציאים המשרדים על העניין בכ-10 מיליון שקל בשנה. החשב הכללי הורה למשרדי הממשלה וליחידות הסמך השונות לפנות לכמה מציעים כדי לקבל הצעות לאספקת שירות זה. בנוסף, מורה החשב הכללי לבצע את ההתקשרויות בתחום לתקופה של שישה חודשים לכל היותר, בתוספת אופציה חד-צדדית לתקופה של עד שישה חודשים נוספים בלבד.



כניסתה של סיקור לתחום לקטי העיתונות מציבה אותה כשחקנית השנייה בשוק, לצד יפעת - שהיתה עד כה היחידה שפעלה בתחום. תחום לקטי העיתונות מהווה כ-50% מנפח הפעילות של שוק המידע התקשורתי בישראל, וקצב הצמיחה שלו הוא 6% בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully