וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק לאומי הגיש תביעה נגד אפיק הירדן בעקבות חוב של 7.7 מיליון שקל

יעל פולק

12.1.2009 / 11:06

התביעה הוגשה גם כנגד בעלי השליטה בחברה- יאיר ושלמה עיני



אפיק הירדן, שבשליטת יאיר ושלמה עיני, הודיעה הבוקר על הגשת תביעה כנגדה מטעם בנק הבינלאומי תביעה אתמול בעקבות חוב של 7.7 מיליון שקל. התביעה הוגשה גם כנגד בעלי השליטה בחברה, אשר ערבים להתחייבויותיה של החברה לבנק. בעקבות התביעה, הטיל הבנק עיקולים על גורמים שונים, המחזיקים או עתידים להחזיק כספים של החברה או של בעלי השליטה. לפני כשבוע הודיעה החברה על כישלון המשא ומתן עם הבנקים.



בנוסף לכך, באפיק הירדן מבהירים הבוקר כי טרם הגיעו לידיה בקשות של מחזיקי איגרות החוב מסדרה ב', לפירוק וכינוס של אחד מנכסי החברה.



האג"חים של אפיק הירדן נסחרות כיום בתשואות של 14.5% (סדרה א'), 67% (ב') ו-328% (ג'). לסדרה הראשונה שעבוד על נכס מניב ברמלה, לשנייה שעבוד שני על הנכס מאג"ח א' ועל נכס שנמצא על סף השלמה (פרויקט אביה השופט בבאר שבע). לסדרה השלישית שעבוד על הכנסות עתידיות של החברה מפעילות באירופה.



בעלי השליטה אמנם מתקשים להחזיר לבעלי האג"ח שלהם את כספם, אך נראה כי בעת הצורך הם יוכלו למצוא מקורות מימון בנכסיהם הפרטיים. כפי שפורסם ב-TheMarker, שני האחים מחזיקים בדירות בשווי עשרות מיליוני שקלים במגדל מגורים הנבנה בימים אלה בשדרות רוטשילד 30 בתל אביב.



דירה אחת שעומדת למכירה מזה מספר חודשים היא דירת דופלקס פנטהאוז בקומות ה 27 וה 28 ששייכת ליאיר עיני. האחרון העמיד אותה למכירה בחודשים האחרונים תוך שהוא מבקש עבורה לא פחות מ 68 מיליון שקל. דירה נוספת ששייכת לשלמה עיני נמצאת בקומה ה 26 ונאמדת ב 11 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully