וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט נגד יונית: בראשונה מתחילת המבצע - תוכנית שאינה חדשות פותחת את הטבלה; מונית הכסף עם 25%

הילה הרצוג

12.1.2009 / 13:56

מהדורות החדשות של הערוצים השונים ממשיכות להתברג למרבית המקומות בעשירייה הראשונה



כשהתותחים רועמים - קשת מציבה את סוללת הטלנטים שלה בדרום. אמש נכנסו נינט טייב וצביקה הדר ל"סיבוב" ב"מונית הכסף" של עידו רוזנבלום בבאר שבע. כנראה שהכוכבים האלה עזרו לקשת, שהצליחה להוביל את עשר התוכניות הנצפות ביותר עם 25.1% רייטינג. אמנם הצופים בין הפצצה להפצצה מחכים למעט בידור, אולם את מרבית משבצות השידור תפסו חברות החדשות והאקטואליה.



המהדורה המרכזית של חברת החדשות ערוץ 2 הגיעה למקום השני עם ריייטנג גבוהה של 22.5%. במקום השלישי - המהדורה המורחבת של חברת החדשות "מתקפה בדרום" עם 22.1%. "מה קורה", ששינתה את הכותרות לעדכונים מהדרום, מדורגת במקום הרביעי ונהנית מגל הצופים של "מונית הכסף" - עם 18.7% רייטינג. המהדורה המוקדמת של חברת חדשות 2 עם 14.9%.



מנגד, ערוץ 10 הצליח להתברג לעשירייה עם המהדורה המרכזית שהניבה 13.5% רייטינג ודורגה במקום 6. המהדורה המורחבת של הערוץ - "מתקפה בדרום" - זכתה ל-11.3% רייטינג ודורגה במקום 8. "היום שהיה" ששודר לאחר מכן, דורג במקום 15 עם 9% רייטינג. עם זאת, רפי רשף הצליח לשמור על אחוזי רייטינג גבוהים, כשתוכנית האקטואליה ששודרה בחמש דורגה למקום 9 עם 11%. בתוכניות הפריים טיים, אמנון לוי לא הצליח להתמודד עם קשת, הניב רק 8.8% ודורג במקום 16.



"מבט" מצליחה להתמודד עם גלישת המהדורות המתחרות למשבצת השידור שלה, ועם 7.5% מדורגת במקום 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully