וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל, אריאל קפון, ביקש לסיים את תפקידו

עירית רוזנבלום

12.1.2009 / 15:51

קפון שימש בתפקיד במשך 5 שנים; החברה מחזיקה בכ-2,500 חדרים ובמוסדות תיירות נוספים



אריאל קפון, ששימש בחמש השנים האחרונות מנכ"ל חברת מלונות אפריקה ישראל, הודיע באחרונה למנכ"ל קבוצת אפריקה ישראל להשקעות, איזי כהן, כי הוא מבקש לסיים את תפקידו. קפון נענה לבקשתו של כהן להישאר בתפקיד עד לסיום ביצוע חפיפה מסודרת עם מי שייבחר להחליפו.



"אני חש שבתום קדנציה אינטנסיווית ביותר של פעילות כמנכ"ל מלונות אפריקה ישראל, הגיע הזמן לאתגר הבא", הודיע קפון באיגרת שהפיץ ביום שני לעובדי החברה ומנהליה. "חמש השנים האחרונות היו שנים מרתקות שבהן ידענו תקופות שיא בתיירות לישראל כמו גם תקופות שפל לנוכח המצב הגיאו-פוליטי באזור. נהנינו משנים של תנופת צמיחה ופיתוח - בארץ ובחו"ל, כמו גם מתקופות של משבר כלכלי עמוק", כתב קפון. "באלה וגם באלה, זכיתי להוביל סגל של עובדים מקצועיים ומסורים ומנהלים מוכשרים, ולעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הנהלת הקבוצה", כתב.



היו"ר ובעל השליטה באפריקה ישראל להשקעות, לב לבייב וכהן, הודו לקפון על פעילותו בחברה ואיחלו לו הצלחה בהמשך דרכו. חברת המלונות מונה 10 מלונות קראון פלזה, הולידיי אין ואקספרס-ביט בישראל (כ-2,500 חדרים) וכן את חמי טבריה, עיר המלכים באילת ומכללת הולידיי אין למקצועות התיירות בטבריה, והשלוחות בת"א ואשקלון.



בשנות כהונתו כמנכ"ל מלונות אפריקה ישראל רכשה החברה, בנתה ופיתחה מלונות ואתרי ספא גם בדרום רוסיה, גרמניה ורומניה בהיקף של כ-1,300 חדרים. בימים אלו משלימה החברה הקמתם של מלונות נוספים במוסקווה, בוקרשט ואשדוד. בשנה האחרונה חנכה חברת מלונות אפריקה ישראל את מלון העסקים היוקרתי "קראון פלזה סיטי סנטר" במגדלי עזריאלי בת"א. במקביל, מילא קפון מגוון תפקידים במסגרת רשת מלונות אינטרקונטיננטל (IHG) באזור אירופה, המזה"ת ואפריקה.



קודם לכהונתו כמנכ"ל מלונות אפריקה ישראל שימש קפון כמנכ"ל עיריית ת"א-יפו וכרמ"ח פרט באכ"א, בדרגת אלוף משנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully