וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליטליה ישראל מפטרת שליש מהעובדים

זוהר בלומנקרנץ

12.1.2009 / 16:20

המהלך הינו חלק מהתארגנות לסגירתה הרשמית של החברה ופתיחתה בבעלות חדשה מהיום תחת השם אליטליה - קומפנייה אייר איטליאנה

פיטורים באליטליה ישראל: חברת התעופה האיטלקית תצמצם את מספר עובדיה בישראל כחלק מהתארגנות לסגירתה הרשמית אתמול ופתיחתה בבעלות חדשה מהיום - כך נודע ל-TheMarker.
הסניף בארץ מעסיק 27 עובדים, שליש מהם צפויים לעזוב. לוותיקים הוצעו תנאי פרישה משופרים כדי שיעזבו מרצון. בין העוזבים: המנהלת המסחרית הוותיקה של החברה, אורלי סגל. הנותרים שלא יצטרפו לתוכנית החדשה יתאגדו מחדש להסכם קיבוצי עם ההסתדרות.

חברת התעופה במתכונת החדשה תישא את השם: אליטליה - קומפנייה אייר איטליאנה והיא תמשיך בפעילותה ללא שינוי בקווי התעופה לישראל וממנה. החברה האיטלקית תבצע שתי טיסות קו סדירות ליום מרומא לנתב"ג וממנה (14 טיסות לשבוע) ועוד 4 טיסות קו סדירות לשבוע ממילאנו לנתב"ג.

סגירת אליטליה ופתיחתה במתכונת חדשה למחרת באה לנוכח קשייה הכספיים. הממשלה האיטלקית מכרה את החברה למספר משקיעים פרטיים. אליטליה התחייבה לשלם את חובה בסך כ-400 אלף דולר לרשות שדות התעופה (רש"ת) חודשייים לאחר פתיחתה במתכונת החדשה.

על פי נתוני הסיכום של רשות שדות התעופה, הטיסה אליטליה 220,701 נוסעים מנתב"ג ב-2008 - ירידה של 20.12% לעומת 2007. נתח השוק של החברה האיטלקית ירד מ-2.73% - מסך הנוסעים בתעופה הבינלאומית בנתב"ג ב-2007 - לנתח שוק של 1.99% ב-2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully