וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דחייה בתשלום מסים לתושבי הדרום ולמגויסים

האוצר החליט: לדחות מועדי הגשת הדו"חות, מקדמות המס וניכויי המס ל-29 בינואר במקום ה-15

בישיבה שהתקיימה הבוקר אצל שר האוצר, רוני בר-און, בהשתתפות הנהלת משרד האוצר, הוחלט לאפשר לתושבי הדרום לדחות את מועדי הגשת הדו"חות התקופתיים, מקדמות מס הכנסה וניכויי מס הכנסה ל-29 בינואר, עקב המצב הביטחוני. המועד המקורי להגשות והתשלומים היה ב-15 בינואר.

בהתאם לכך יוציא מנהל רשות המסים, יהודה נסרדישי, הנחיה לפיה לא יוטלו קנסות ריבית והצמדה ולא יופעלו הליכי גבייה כנגד תושבי הישובים בדרום, באזורים בהם הוגדר מצב מיוחד בעורף, בגין אי דווח ותשלום עד למועד שנקבע.

בנוסף לתושבי הדרום, ההנחיה תחול גם על אזרחים ובעלי עסקים נוספים מכל הארץ, שגויסו למילואים לפעילות מבצעית, ועקב כך נבצר מהם לשלם במועד החוקי. עוסקים אלו מתבקשים לפנות באופן פרטני למשרדים בהם מתנהל תיקם.

לדברי בר-און, החלטה זו מצטרפת אל שורת החלטות שהתקבלו בימים האחרונים ומטרתן להקל על תושבי הדרום הנמצאים תחת התקפות טילים וכן על החיילים שגויסו למילואים. "אנו בוחנים את כל הכלים העומדים לרשותנו על מנת לאפשר קיום שגרה תקינה והקלה במקומות שבהם המצב הביטחוני פוגע בפעילות הכלכלית וביכולת העסקים והעוסקים לעמוד במחויבותיהם". עוד הוסיף השר שצעד זה, יחד עם אישור תוכנית ההלוואות בערבות מדינה מעניקים לעסקים מרווח נשימה שיאפשר להם להתגבר על הקשיים הכרוכים במצב הביטחוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully