וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן דיזיין סנטר יוקם באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה; ארד השקעות החלה בהכשרת השטח

אריק בלומברג, נדל"ן העיר

12.1.2009 / 18:59

המתחם ישתרע על פני שטח של 6,000 מ"ר ויכלול בין השאר מסעדות, בתי קפה וסניף של הבינלאומי הראשון



קבוצת ארד השקעות החלה השבוע בהכשרת שטח באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה לקראת הקמת המרכז המסחרי דן דיזיין סנטר ברחוב הרב פינטו. מדובר בסניף השני של דן דיזיין סנטר בארץ, שיאגד חנויות המתמחות במוצרים מעוצבים לבית ובהן סניף חדש של רשת ביתילי.



המתחם ישתרע על פני שטח של 6,000 מ"ר ויכלול בין השאר מסעדות, בתי קפה וסניף של הבנק הבינלאומי הראשון. הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה אישרה באחרונה את התוכנית.



מנהל מינהלת אזור התעשייה סגולה, שלמה בנימין, סיפר על הפרויקט ל"העיר מלאבס": "אנחנו מברכים על היוזמה ומעמידים בפני היזם את כל המשאבים העירוניים כדי שהפרויקט ייצא במהירות אל הפועל. אני מעריך שהפתיחה תהיה כבר ביוני או ביולי. עצם הקמת המתחם החדש של דן דיזיין סנטר הוא חלק משינוי התפיסה באזור התעשייה סגולה. אנחנו נשנה את אזור התעשייה, שהסתמך במשך עשרות שנים על תעשייה מסורתית ותיקה של מפעלי עור, בטון ועץ, ונהפוך אותו לכזה שמכיל גם מרכזים מסחריים שוקקי חיים".



בנימין קושר את פתיחת המתחם לאפשרויות תעסוקה חדשות לתושבי העיר והסביבה. בנימין: "התב"ע (תוכנית בניין עיר; א"ב) המקומית שונתה, ואנחנו נותנים יד ליוזמות עסקיות להקמת מרכזי בילוי, אולמי שמחות, מסעדות ובתי קפה. בעיריית פתח תקווה מגדירים את פתיחת מתחם דן דיזיין סנטר מנוף כלכלי חשוב לתושבי העיר, שמעבר לחוויית הקנייה גם ייצר מקומות עבודה רבים לתושבי העיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully