וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים לבואה של השוודית: דמי השכירות בקניון הזהב בראשל"צ עשויים לטפס עקב הגעתה של רשת H&M

מנדי הוס, נדל"ן העיר

12.1.2009 / 19:34

H&M צפויה לשכור מאות מטרים רבועים בקניון הזהב במהלך המחצית הראשונה של שנת 2009



בעלי חנויות בקניון הזהב שבראשון לציון מודאגים מכניסתה הקרובה של רשת האופנה השוודית H&M לקניון. לדברי מנכ"ל קניון הזהב, גיל גזית, בעלי חנויות בקניון הפעילו לאחרונה לחץ על הבעלים להורדת דמי השכירות, שכיום עומדים על 125-95 דולר למ"ר בקומת קרקע, 80-70 דולר בקומה הראשונה ו-50-35 דולר בקומה השנייה. אלא שכעת הביקוש לשטחי המסחר עשוי להעלות את המחיר.



הרשת צפויה לשכור מאות מטרים רבועים בקניון הזהב במהלך המחצית הראשונה של שנת 2009. גזית: "כניסת רשת H&M לישראל תביא לביקוש של 3,000 מ"ר שטחי מסחר במהלך השנים הקרובות בקניון הזהב בראשון לציון ובקניונים אחרים ברחבי הארץ".



רשת H&M נחשבת לסיפור הצלחה של קמעונאות האופנה בעולם. הרשת, שנחשבת לשנייה בגודלה באירופה, הוקמה בשוודיה ב-1947 וכוללת היום כ-1,700 חנויות ב-33 מדינות בעולם. מחזור המכירות השנתי שלה נאמד ב-11.5 מיליון דולר. בסניפים בארץ יימכרו קולקציות לנשים, ילדים, גברים, הנעלה ואקססוריז.



הרשת פתחה את הסניף הראשון ב-1976 בלונדון. רוב הבגדים של החברה מיוצרים כיום בהודו ובנגלדש. התפיסה העסקית של הרשת היא מכירת בגדים אופנתיים במחירים נמוכים בחנויות באירופה, בצפון אמריקה ובמזרח הרחוק. בשנים האחרונות שכרה M&H סלבריטאים שייעצבו עבורה בגדים כדי ליצור קו ייחודי. בין היתר, עיצבה מדונה עבור הרשת את קו ביגוד כפועל יוצא מכניסתה של הרשת לקניונים בארץ.



בענף הנדל"ן מעריכים כי אלפי מטרים של שטחי מסחר בקניון הזהב ובקניונים אחרים בארץ יתפנו על ידי חנויות רבות שלא יוכלו לשלם את דמי השכירות שצפויים לעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully