וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק דירות היוקרה מתחיל להיסדק: הורדת מחירים של 20% בפרויקט סיטי וילג' בשכונת המשתלה בתל אביב

מאת גיא ליברמן

13.1.2009 / 7:10

דירות בפרויקט יעלו 3.2 מיליון שקל במקום 4 מיליון שקל



שוק דירות היוקרה והמגה-יוקרה בתל אביב מתחיל להיסדק, והמחירים יורדים. זה החל לפני כמה חודשים בירידות של 15%-20% במגדלי יוקרה בפארק צמרת, וממשיך בפרויקט היוקרה סיטי וילג' בשכונת המשתלה, בתכנונו של רם כרמי.

"הורדנו את המחיר כמו כל השוק. מחירי דירות הגן והדירות בקומות הראשונות ירדו ב-20%", מצהיר אורי רוט, מבעלי חברת מילרגו, בעלת הפרויקט. אף שאין מדובר במקום הראשון שמוריד מחירים, זו הפעם הראשונה מאז תחילת המשבר בשוק היוקרה בישראל, שבעלים של פרויקט יוקרתי מצהיר בגלוי על הורדת מחיר כה חדה.



בעוד המחיר שעליו הצהירה מילרגו לדירות הגן והדירות בקומות הראשונות נע בשנה האחרונה סביב 3.8-4 מיליון שקל, אפשר כעת לרכוש את הדירות תמורת כ-800 אלף שקל פחות - 3-3.2 מיליון שקל. זאת הודות להאטה החדה במכירת דירות בפרויקט.



המחיר החדש של הדירות מגלם ערכים של 20-21 אלף שקל למ"ר, תג מחיר הנחשב נמוך יחסית עבור פרויקט יוקרה תל אביבי. עם זאת, רוט ציין כי מחירן של דירות הפנטהאוז, הנחשבות ליקרות ביותר בפרויקט, נשאר כשהיה.



חברת מילרגו נמצאת בבעלותו של היהלומן האמריקאי אברהם שאער ושל שותפיו הישראלים אורי רוט ועדיאל חגי. לפני כשנתיים הם רכשו אותו ב-15.5 מיליון דולר (כ-65 מיליון שקל) מכונס נכסים, לאחר שהחברה שבנתה אותו נקלעה לקשיים. אף שמדובר בפרויקט יוקרתי הכולל בריכה, ספא ועוד, חלק נכבד מהדירות בפרויקט עדיין לא נמכרו.



ל-TheMarker נודע כי באחרונה התגלעו מחלוקות בין הבעלים, שאיימו על המשך דרכם המשותפת. רוט הודה כי נתגלעו פערים בין הצדדים, אך טען כי אלה לובנו בפגישה שהתקיימה בסוף השבוע האחרון.



"נכון לעכשיו אין שום פרידה והכל ממשיך כרגיל", אמר רוט. "זה הסטטוס שנקבע כרגע. נכון, היה סכסוכונצ'יק, אבל אנחנו ממשיכים כרגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully