וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה להייטקיסטים מובטלים: אתר Career Builder הגדול בארה"ב נוחת בישראל

גיא גרימלנד

13.1.2009 / 16:44

במסגרת שיתוף פעולה עם אתר דרושים הישראלי יפורסמו משרות של חברות אמריקאיות המתעניינות בעובדים ישראלים


מחפשי עבודה שימו לב - ענק לוחות הדרושים Career Builder, האתר הגדול ביותר בארה"ב המתחרה צמוד עם אתר Monster על התואר אתר לוח הדרושים הגדול בעולם, מגיע לישראל. האתר חתם על הסכם שיתוף פעולה עם אתר "דרושים". שיתוף הפעולה יתבטא בכך שמפרסמי הצעות עבודה מארה"ב ומדינות נוספות, המתעניינים בכח אדם ישראלי, יפרסמו משרות באתר הדרושים הישראלי.

דרור אפשטיין, אחד המייסדים של אתר דרושים, אומר כי להערכתו עיקר העניין של Career Builder הוא בכח אדם מענף ההיי-טק הישראלי, אך לא בו בלבד. במקביל, חברות ישראליות תוכלנה לפרסם משרות באתר Career Builder, במידה והן מתעניינות בהעסקת כח אדם בינלאומי, בעיקר אמריקאי.

CareerBuilder.com הוא אתר לוחות הדרושים הגדול בארה"ב, עם למעלה מ-23 מיליון משתמשים ייחודיים ו-1.6 מיליון משרות. האתר נמצא בבעלות החברות: Gannett, Tribune Company, McClatchy ומיקרוסופט.

לאתר יש למעלה מ-1.600 שותפים, כולל 140 עיתונים ופורטלים, כגון AOL ו-MSN. הוא מדווח על 300 אלף מעסיקים שעושים בו שימוש ועל 28 מיליון קורות חיים שנשלחים אליו. שני המתחרים הגדולים שלו הם monster.com ו-Hotjobs.

אתר דרושים הוקם לפני שנתיים וחצי על ידי דרור אפשטיין (36) ויאיר כהן (38), אחד המייסדים בחברת סנאפסנטריק אשר נמכרה ב-2006 לחברת וריסיין.

בסקר TIM שבדק לראשונה חשיפה לתחום הדרושים נמצא כי האתר זוכה לחשיפה של 46%, כשהוא מקדים את אתר Alljobs (עם 39%), Yad2 (עם 36%), jobnet (עם 36%) ואתר חברת כוח האדם מן פאואר (33%). באתר גולשים כ-20 אלף גולשים יחודיים ביום, הוא מעסיק 12 עובדים ורושם הכנסות של מיליוני שקלים לשנה. לטענת אפשטיין, האתר רווחי מיומו הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully