וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי AM:PM לשעבר רכשו נכס מסחרי בהרצליה ב-1.9 מיליון דולר

רז סמולסקי

14.1.2009 / 7:07



>> בעלי רשת השיווק AM:PM לשעבר, האחים גל ורן בלינקס וגיא אדרי, מעמיקים את פעילותם בתחום הנדל"ן המסחרי: השלושה רכשו מבנק הפועלים נכס מסחרי בהרצליה תמורת 1.9 מיליון דולר (כ-7.2 מיליון שקל).

מדובר בשטח מסחרי בקומת קרקע ברחוב סוקולוב פינת הנדיב בשטח של כ-500 מ"ר, והוא כולל מרתף בשטח של כ-500 מ"ר. השטח שייך לבנק הפועלים שבעבר הפעיל שם סניף. בשנים האחרונות מושכרת הקומה המסחרית למחלקת הגבייה של עירית הרצליה תמורת 11 אלף דולר בחודש (כ-22 דולר למ"ר).



העסקה בוצעה לפי תשואה של כ-7%, אך קיים בה פוטנציאל השבחה, שכן עיריית הרצליה מסיימת את חוזה השכירות באוקטובר, ומתנהל משא ומתן להשכרת הנכס לאחת מרשתות השיווק.



לפני כשנתיים רכשו השלושה חנות נוספת תמורת כמיליון דולר מול החנות הנוכחית ברחוב סוקולוב, שאותה הם משכירים לרשת המרכולים AM:PM - שאותה הקימו ומכרו לחברת דור אלון ב-143 מיליון שקל.



בשנים האחרונות הרחיבו השלושה את עסקיהם גם לתחום הנדל"ן. בתחום המגורים הם רכשו בשותפות עם יזם הנדל"ן איציק ברוך את מתחם מלון ירושלים במושבה הגרמנית בדרום תל אביב בכ-50 מיליון שקל, ובאחרונה מכרו מחצית מהזכויות בו לפי שווי של 68 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully