וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוגר ייגרמייסטר תובע חצי מיליון שקל מאופירה אסייג, ONE ובזק בינלאומי

מעיין כהן

14.1.2009 / 7:07



>> שלמה מן, הידוע כבלוגר ייגרמייסטר, הגיש לבית משפט השלום בתל אביב תביעה של חצי מיליון שקל נגד אופירה אסייג, סיטינט (המפעילה את אתר הספורט ONE) וספקית האינטרנט בזק בינלאומי. זאת בטענה לפגיעה בפרטיותו וחשיפת זהותו, שבעקבותיה פוטר מעבודתו כעורך בדסק הספורט של "מעריב".

מן הפעיל בלוג לביקורת תקשורת הספורט באתר תפוז, שאותו ירש מהבלוגרים רביב שכטר ועודד קרמר. בסיקוריו נהג מן להתייחס לאתר ONE כ"אתר המסיבות והריכולים", וכינה את אסייג, מנהלת התוכן של האתר, "גברת התוכן". במאי 2008 הגיש ONE תביעה בסך 2 מיליון שקל נגד מן ומפעילי הבלוג הקודמים בטענה ללשון הרע. זהותו נחשפה, והוא פוטר מעבודתו ב"מעריב". בתגובה הגיש מן תלונה במשטרה נגד סיטינט, בטענה לחדירה לפרטיותו וחשיפת זהותו בניגוד לחוק. התביעה נגד שכטר וקרמר מתנהלת בנפרד.



בכתב התביעה טוענים עורכי הדין של מן, שמעון מורמי ויהונתן קלינגר, כי, ככל הידוע, תפוז או בזק בינלאומי לא קיבלו צו בית משפט המורה להן להעביר לידי אסייג ו-ONE את פרטיו. לטענת מן, אם לא היו חושפים את זהותו, לא היה מאבד את עבודתו ב"מעריב". עוד טוען מן כי נדחה ממקומות עבודה בכלי תקשורת אחרים, מכיוון שאלה חוששים מביקורת שימתח עליהם מאחורי גבם. לא התקבלה תגובת ONE ואסייג. מבזק בינלאומי נמסר כי הם לומדים את הנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully