וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד שי גרנות מונה לכונס נכסים לחברת רסידו למימוש פרויקט ה-Sea Mall באשדוד

רנית נחום-הלוי

14.1.2009 / 12:33

ההחלטה התקבלה בהתאם להסדר נושים לקבוצת מילומור שאושר לפני כשבוע בבית המשפט המחוזי



בית המשפט המחוזי בתל אביב מינה את עו"ד שי גרנות ככונס נכסים קבוע לחברות מילומור, רסידו סי בע"מ ורסידו סי ניהול ואחזקה, שפעילותן ממוקדת בעיקר בפרויקט בניה באשדוד. עו"ד גרנות, שמונה לכונס נכסים מטעם בנק הפועלים, יפעל למימוש הקומפלקס של החברה בפרויקט Sea Mall באשדוד. במידה והנכס ימומש, ערבות מילומור לחוב תוגבל ל-70 מיליון שקל בלבד.



חברת רסידו סי הינה הבעלים של מקרקעין במרכז אשדוד, בו הוקם פרויקט ה-Sea Mall שכולל קניון, משרדים מקבץ דיור ובנייני מגורים. ברשות החברה זכויות בניה נוספות שטרם נוצלו. רסידו סי ניהול ואחזקה מנהלת את הנכסים המניבים שהינם בעלות של רסידו סי במתחם. הנושה המובטח הגדול ביותר של רסידו הוא בנק הפועלים, המחזיק בחוב של יותר מ-1.5 מיליארד שקל, מהם כ-420 מיליון שקל החוב של חברת רסידו סי.



ההחלטה התקבלה בהתאם להסדר נושים לקבוצת מילומור שאושר לפני כשבוע בבית המשפט המחוזי בתל אביב. ההסדר כולל ערבויותיו האישיות של בעל השליטה, פרדי רובינסון, לחובות הקבוצה. לפי עיקרי ההסדר, רובינסון יוותר על השליטה בקבוצה, כך שמשקיע שיזרים לפחות 30 מיליון שקל יקבל לפחות 51% ממניות החברה. בנוסף, יוותר רובינסון על 10% ממניותיו במילומור לטובת בנק הפועלים, שהינו הנושה המרכזי, ולטובתו רשומים שעבודים ספציפיים ושוטפים.



הסדר נושים נוסף שהוגש לאישור בית המשפט נוגע לחברת רובינסון נכסים. לפי ההסדר, ייפרע החוב מתוך נכסיו האישיים של רובינסון. הסדר הנושים השלישי נוגע לפרויקט במצפה בית שמש. הסדר נושים זה מבוסס על הסכמות בין החברה לבנק הבינלאומי, המחזיק בחוב של 100 מיליון שקל. ההערכות הן כי מדובר בהסדרי נושים המאפשרים את פירעון מלוא החוב לנושים, בפריסת תשלומים על פני שנתיים עד ארבע שנים, לצד הבראת הקבוצה ושיקומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully