וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרד הדירקטוריון: יו"ר פיברולן רצה להעלות בישיבה את נושא החלפת ההנהלה - הדירקטורים לא באו

יובל מעוז

14.1.2009 / 15:10

הדירקטורים: אנו עדים לניסיון בלתי הוגן וחסר מעצורים להדיח את מנכ"ל החברה


מאבקים בחברת בין שני בעלי השליטה העיקריים בחברה: חברי הדירקטוריון של החברה שלחו היום מכתב ליו"ר צבי שפייזר, המחזיק בחברה ב-27%, בו הם מסבירים מדוע נעדרו מישיבת הדירקטוריון שנערכה היום.במכתב לשפייזר טוענים הדירקטורים כי הם עדים "לניסיון בלתי הוגן וחסר פרופורציות ומעצורים להדיח את מנכ"ל החברה". ישראל שטיין, מנכ"ל החברה, הוא גם בעל השליטה העיקרי בפיברולן ומחזיק בה ב-45.6%.

השתלשלות האירוע החלה ב-8 בינואר, כשהתקבלה החלטה בישיבת הדירקטוריון לזמן ישיבה להיום, שתעסוק במינוי יו"ר ודירקטורים חיצוניים. ב-12 בינואר שלח היו"ר שפייזר הודעה לדירקטורים כי בישיבה שתיערך ב-14 יועלה נושא נוסף - החלפת הנהלת החברה.

למחרת, ב-13 בינואר, טוענים חברי הדירקטוריון, ביניהם המנכ"ל שטיין, כי לא ניתן להעלות נושא זה ללא מתן פירוט נוסף ובהתראה קצרה של יום וחצי בלבד. היו"ר שפייזר שלח באותו יום דואר אלקטורני ובו דחה את בקשת הדירקטורים שלא לדון בנושא.

היום, ה-14 בינואר, בו אמורה היתה להתרחש הישיבה, לא הגיעו הדירקטורים לישיבה. המנכ"ל שטיין שלח הבוקר דרישה אל היו"ר לזמן אסיפה למינוי דירקטורים לחברה במקום הדירקטורים הקיימים ולצורך חידוש כהונת הדירקטורים החיצוניים המכהנים כיום בחברה. ששת הדירקטורים שהתנגדו הם חיים רוזן, חיים פישלר, משה חבר ושלושה מבית משפחת שטיין: ישראל, שושנה ושמיר שטיין.

במכתב לשפייזר כותבים הדירקטורים כי "שלטון הרוב הם חלק מאושיותיה של כל חברה, על מגוון המשמעויות הרב הטמון במילה זו. מחטפים ומהלכים סתומים הם ערובה להרס".

פיבורלן עוסקת בפיתוח ובייצור מערכות גישה רחבות פס, המוצעות בעיקר לספקי תקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully