וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לפגיעה בקבלנית הייצור פלקסטרוניקס עקב פשיטת הרגל של נורטל: המניה צונחת ב-12% בוול סטריט

נמרוד הלפרן

14.1.2009 / 18:14

נורטל היא אחת מלקוחותיה הגדולות ביותר; פלקסטרוניקס פיטרה בשבוע שעבר 200 עובדים בישראל



קבלנית ייצור רכיבי האלקטרוניקה הסינגפורית פלקסטרוניקס (סימול FLEX), שאחת מלקוחותיה הגדולות ביותר היא יצרנית ציוד הטלפון נורטל שהודיעה היום על פשיטת רגל, מסרה כי צמצמה את חשיפתה לנורטל עוד בטרם זו הודיעה על פשיטת רגל, אולם לא ציינה מה היקף ההפסדים הצפוי עקב התמוטטות נורטל.



פלקסטרוניקס הודיעה גם כי שכרה את שירותי הייעוץ הפיננסים של בלקסטון כדי להעריך את קשריה עם נורטל. החברה צפויה לפרט את השפעת פשיטת הרגל של נורטל על מצבה הפיננסי בשיחת ועידה המתוכננת ל-28 בינואר.



לפי מסמכים שהגישה היום נורטל לבית משפט לפשיטות רגל, מסתכמים חובותיה לחברות בנות של פלקסטרוניקס ביותר מ-50 מיליון דולר. מניית פלקסטרוניקס נופלת ב-12% במסחר בוול סטריט.



פלקסטרוניקס מסרה כי בחודשים האחרונים נקטה בצעדים פעילים ליישום תוכנית לצמצום סיכונים הנוגעים לקשריה העסקיים עם נורטל. "האסטרטגיה של החברה לגוון את שווקים ולקוחותיה תמשיך לאפשר לנו להתגבר על התנודתיות הכלכלית", אמר מנכ"ל פלקסטרוניקס, מייק מקנמרה.



פלקסטרוניקס ישראל, חברה בת של פלקסטרוניקס, פיטרה בשבוע שעברה כ-200 עובדים. החברה מעסיקה בישראל 1,700 עובדים.



נורטל הקנדית, יצרנית ציוד הטלפון הגדולה ביותר בצפון אמריקה, הודיעה היום על פשיטת רגל, בעקבות נפילה במכירות ומחנק האשראי הגלובלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully