וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות התקשורת הישראליות לא נבהלות

אמיתי זיו

14.1.2009 / 19:30

חברות כמו פלאפון, הוט ונטוויז'ן הן לקוחות של נורטל, שהגישה בקשה לפשיטת רגל. בכיר בתעשייה: גם אם נורטל תקרוס, היא תירכש ותמשיך להעניק שירות

היום בבוקר הרימו אנשי נורטל ישראל טלפונים ללקוחות המרכזים של החברה. "הכל בסדר", הם אמרו, "היום תהיה הודעה דרמטית של החברה העולמית להגנה מפני נושים, אבל החברה ממשיכה לפעול כרגיל והשירות שלנו ממשיך".

טלפון כזה התקבל במשרדי פלאפון למשל, שנורטל מספקת תמיכה לרשת ה-CDMA שלה. בחברה ביקשו להרגיע ולומר כי ממילא את התפעול השותף של הרשת עושה החברה בעצמה ונורטל מסייעת רק בעדכוני תוכנה או כשמתגלה באג קריטי במערכת.

גורם הנדסי בכיר בפלאפון אמר: "זה לא אופטימלי, אבל גם אם נורטל תחדל מלפעול נדע לתפעל את הרשת בעצמנו. כבר החזקנו הרבה מערכות ללא תמיכה של ספקית".

HOT היא לקוחה גדולה אחרת של נורטל, כאשר ארבעת מתגי הטלפוניה של החברה הם של נורטל. גם משם יוצאים קולות הרגעה, כפי שנמסר באופן רשמי מהחברה עם ההודעה של נורטל לבורסה: "המצב אינו צפוי להשפיע על החברה ובמידת הצורך נדע להיערך בהתאם".

עוד לקוחה של נורטל היא 013 נטוויז’ן, לה כמה מתגים של נורטל. החברה העדיפה לא להגיב.

מלבד חברות התקשורת הגדולות בשוק המוסדי יש לנורטל פעילות בלא מעט עסקים שבהם יש רשתות תקשורת (טלפוניה, מרכזיות ומחשוב) של החברה, אבל ממילא ההטמעה והתמיכה בלקוחות נעשות באמצעות חברות אינטגרציה ישראליות.

העובדים בנורטל ישראל קיבלו אף הם מסר מרגיע כאשר מנכ"ל החברה בישראל, סורין לופו, כינס אותם לשיחה. המסר העיקרי של לופו היה שהחברה פנתה להליך ההגנה מפני נושים רק כדי להתחזק ולהבריא ולכן חשוב להמשיך לעבוד מול הלקוחות ולספק שירות.

בכיר בתעשייה אמר היום שאין פאניקה בחברות התקשורת הישראליות. לדבריו, הליך ההגנה מפני נושים הוא לא נדיר ויש חברות אמריקאיות כמו חברות תעופה שהמשיכו לפעול תחתיו שנים. הגורם העריך שגם אם יום אחד נורטל תקרוס לחלוטין, סביר שהיא תירכש, בשלמותה או בחתיכות, על ידי חברות תקשורת אחרות, ולכן הלקוחות ימשיכו לקבל שירות.

  • עוד באותו נושא:
  • נורטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully