וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלימוזינה החדשה של ברק אובמה

דניאל שמיל

15.1.2009 / 9:39

קדילאק פיתחב עבור הנשיא הנבחר, ברק אובמה לימוזינה חדשה אשר תחליף את זו של הנשיא היוצא - ג'ורג' בוש ■ קדילאק לא מפרסמים פרטים רבים על המכונית, מטעמים ביטחוניים, אך ניתן להעריך כי המכונית משוריינת היטב מפני ירי של נשק קל ומטעני נפץ ■ הלימוזינה מ



את הדרך לבית הלבן ברק אובמה עשה במערכת בחירות ארוכה, אך את חלקה האחרון הוא יעשה בלימוזינה של קדילאק. מותג היוקרה האמריקאי פיתח לימוזינה חדשה עבור הנשיא החדש של ארה"ב, שתחליף את הלימוזינה של בוש, הנמצאת בשימוש כבר מאז 2004.



העיצוב מזכיר מאוד את דגמי קדילאק השונים, הרי הלימוזינה משמשת גם כמקדמת מכירות. קדילאק לא מפרסמים פרטים רבים על המכונית, מטעמים ביטחוניים, אך ניתן להעריך כי המכונית משוריינת היטב מפני ירי של נשק קל ומטעני נפץ. הצמיגים הם מטיפוס אל-תקר והמכונית כנראה אף מצוידת למערכת לראיית לילה. בתא המטען יימצאו מיכלי חמצן ומערכת כיבוי אש, למקרי חירום.

בתוך חלקה האחורי יימצאו כורסאות מפוארות, כמה מסכי פלזמה גדולים וכמובן משרד נייד מלא, הכולל תקשורת אלחוטית למחשב ניידים, מדפסת ופקס וטלפון מוצפן. לצד כולל אלה, יהיה שם גם מקום ל"כפתור אדום", לאזעקה במקרה חירום.



מעניין לגלות שהלימוזינה הגדולה והכבדה (כנראה שמעל שלושה טון), מצוידת דווקא במנוע דיזל. המשקל הגבוה לא מאפשר גם מהירויות שיא, והלימוזינה מגיעה רק ל-100 קמ"ש. כנראה שלמהירויות גבוהות יותר מחזיק את הנשיא האמריקני את "אייר פורס 1".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully