וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"לית החדשה של יאהו לעובדים: האינסטנקט שלי הוא להמשיך ולהחזיק את עסקי החיפוש באינטרנט

רויטרס

15.1.2009 / 13:36

במקביל, חשפה קרול בארץ כי ניהלה שיחה עם מנכ"ל מיקרוסופט, אך לא פירטה על מה שוחחו


המנכ"לית החדשה של , קרול בארץ, סיפקה היום איתות ראשון באשר לעמדתה בכל הקשור למכירתה של ענקית האינטרנט. בארץ, לשעבר מנכ"לית חברת התוכנה אוטודסק, אמרה בשיחתה הראשונה עם עובדי החברה שתחושת הבטן שלה היא שהחברה צריכה להמשיך ולהחזיק בעסקי החיפוש באינטרנט שלה - כך דיווח שירות הידיעות של דאו ג'ונס.

מנגד, אמרה בארץ לעובדים כי היא צריכה להבין טוב יותר את היתרונות והחסרונות של מכירת החברה וכי ניהלה שיחה עם מנכ"ל , סטיב באלמר, ביממה האחרונה, אך לא פירטה על מה שוחחה עמו.

לדברי אנליסטים, מינויה של בארץ לתפקיד המנכ"ל, שאושר שלשום על ידי יאהו, סולל את הדרך לענקית האינטרנט להתחיל לעסוק בסוגיות גדולות באשר לעתידה, לרבות מכירתה למיקרוסופט או שותפות עסקית כלשהי עם ענקית התוכנה.

במהלך כהונתו של מנכ"ל יאהו ומייסדה, ג'רי יאנג, דחתה החברה מספר פעמים הצעות רכש שהגישה לה מיקרוסופט. ההצעה האחרונה של מיקרוסופט, בסך 47.5 מיליארד דולר, הוגשה ליאהו לפני שנה וגם היא נדחתה, החלטה שעוררה את זעמם של המשקיעים שהטילו את עיקר האשמה בכישלון העסקה על יאנג. יאנג נאלץ להודיע בנובמבר על התפטרותו לאחר 18 חודשי כהונה סוערים שבהם הידרדרה החברה בבורסה ובביצועיה הפיננסיים.
לבארץ לא מחכים חיים קלים בתפקידה החדש. בימים האחרונים השמיעו משקיעים ואנליסטים ביקורת חריפה נגד מינויה וטענו כי אין לה את הניסיון העסקי להוביל משא ומתן עם מיקרוסופט. עוד טוענים המבקרים כי היעדר ניסיונה של בארץ במגזר האינטרנט יהווה מכשול לביצוע שינויים מהפכניים ביאהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully