וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר שוקי הון: הסרת צו המניעה של Evista על טבע תביא לגידול של לפחות 5 סנט ברווחי המניה

הדס גליקו

15.1.2009 / 14:59

עניינו ששל צו המניעה, אותו ביקשה אתמול טבע מבימ"ש פדראלי לערעורים בעיר וושינגטון להסיר, הוא איסור על רשות התרופות האמריקאית ה-FDA להעניק אישור סופי לגרסתה הגנרית של טבע לתרופת האוסטרופורוזיס של Eli Lilly, ה-Evista


בעקבות הבקשה, אותה הגישה אתמול לבימ"ש פדראלי בארה"ב, להסרת צו מניעה להשקת התרופה נגד גרסה גנרית ל-Evista , מעריך היום אנליסט לידר שוקי הון יואב בורגן כי, באם תצליח טבע להסיר את צו המניעה ולהשיק גרסה גנרית ל-Evista מדובר בתוספת של לפחות 5 סנט רווח למניית טבע בשנת 2009.

בורגן מסתמך על היקף מכירות של 700 מיליון דולר בשנת 2007 ל-Evista בארה"ב. תחזית הרווח שקבע בית ההשקעות למניית טבע ב-2009 הוא 2.97 דולר למניה. מחיר היעד למניית טבע 54 דולר, בהמלצת "קנייה".

עניינו ששל צו המניעה, אותו ביקשה אתמול טבע מבימ"ש פדראלי לערעורים בעיר וושינגטון להסיר, הוא איסור על רשות התרופות האמריקאית ה-FDA להעניק אישור סופי לגרסתה הגנרית של טבע לתרופת האוסטרופורוזיס של Eli Lilly, ה-Evista, עד לתחילת המשפט של Evista נגד טבע בגין הפרת פטנטים, ב-9 למרץ השנה.

כלומר, צו המניעה האריך את תקופת ההמתנה החוקתית בת 30 החודשים, התקופה שבמהלכה מנועה רשות התרופות האמריקאית להעניק אישור סופי לחברה הגנרית אשר מאתגרת את הפטנטים על תרופת המקור. תקופה זו היתה אמורה להסתיים במקור ב-16 לנובמבר 2008 וטבע קיבלה אישור טנטטיבי ל-Evista מה-FDA ב-21 באפריל 2008.

לדברי בורגן "מי שהיתה הראשונה להגיש בקשה לגרסה גנרית ל-Evista היתה דווקא חברת התרופות האמריקאית, באר, ולאחריה טבע, ללא מבקשות נוספות לאישור תרופה גנרית במסלול paragraph IV. אך מאחר ובאר לא הצליחה לקבל עד היום אישור FDA לבקשתה, ועם השלמת רכישתה של באר על ידי טבע, הרי שטבע כעת שולטת על שתי הבקשות והיא יכולה לוותר על בקשתה של באר להשקה בבלעדיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully