וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בהנהלת קו מנחה: לילך פורמן סיימה את תפקידה כסמנכ"לית השיווק

TheMarker

15.1.2009 / 17:14

עזיבתה של פורמן את קו מנחה מצטרפת לפרישתו של המשנה למנכ"ל, אמון אגסי, לפני כשנה וחצי


זעזוע נוסף בשדרת הניהול הבכיר של חברת קו מנחה. במזכר פנימי שהפיץ מנכ"ל החברה, אבי בגס, נכתב כי בתיאום עם סמנכ"לית השיווק, לילך פורמן, הוחלט על סיום תפקידה של פורמן בקבוצה. במייל שהופץ מציין בגס כי ההחלטה נתקבלה לפני מספר חודשים, ותיכנס לתוקפה בסוף חודש פברואר 2009.

עזיבתה של פורמן את קו מנחה מצטרפת לפרישתו של המשנה למנכ"ל, אמון אגסי, לפני כשנה וחצי ולעזיבת המנהל המסחרי, קובי שפריר, בשנה שעברה. את מקומו של אגסי מילא באופן לא רשמי סמנכ"ל הטכנולוגיה של החברה, צח דרוקר. נודע כי בין פורמן לדרוקר שרר מתח.

פורמן החלה את דרכה בחברת יפעת שבבעלות משפחת בגס לפני כ-15 שנים. בתקופה זו שימש אבי בגס כמנכ"ל יפעת. כשהחל את תפקידו כמנכ"ל קו מנחה מינה את פורמן למנהלת השיווק של החברה, תפקיד אותו מילאה בשמונה השנים האחרונות. בגס שיבח את פעילותה של פורמן: "במשך התקופה, לילך תרמה רבות לחברה ולקבוצה בקידום מוצרים ושירותים רבים בהם תחום האינטרנט, הסלולר ויחסי הציבור".

בגס עידכן במכתבו גם על שינויים במבנה הניהולי של הארגון: צח דרוקר מונה כמנכ"ל חברת הבת קו מנחה LMK, שבה ירוכזו פעילויות שוק ההון, תוכנות ואינטרנט. אופיר שטויר מונה, בנוסף לתפקידו כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה, גם למשנה למנכ"ל קו מנחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully