וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תוזילו את נסיעת העסקים

מאת עירית רוזנבלום

16.1.2009 / 7:26



>> לפי הערכות, צפויה ב-2009 ירידה של 5%-20% בנסיעות העסקיות בעקבות המשבר. ואולם, ברור לכל שבעיות מסוימות אי אפשר לפתור בהתכתבויות מייל, וכי עסקים צריכים להתנהל גם פנים אל פנים.



חברות גדולות מנהלות את נסיעות העובדים שלהן עם מתאם נסיעות, בהתאם למדיניות הנסיעה של החברה. מי שנדרש בימים אלה ליצירתיות רבה יותר הם אנשי העסקים הפרטיים, שצריכים להיות בקשר עם שותפיהם לעסקים בחו"ל ומחפשים את המחיר הטוב ביותר לכך.

חברות התעופה עושות כל שביכולתן כדי שאנשי עסקים יבחרו לטוס במחלקות העסקים ומנמיכות מחירים כדי לא לטוס עם מחלקות עסקים ריקות. ואולם, רבים מאנשי העסקים בכל זאת ממירים את הכסא במחלקת העסקים בכסא במחלקת תיירים וגם אז מחפשים את המושב הזול ביותר. בתקופה האחרונה החלו אנשי עסקים לטוס גם בחברות השכר, דבר שהיה פחות מקובל בעבר.



בנוסף, אנשי העסקים החלו ללון במלונות צנועים יותר כדי לצמצם בעלויות הנסיעה. בהתאם, גם המלונות הורידו מחירים כדי למשוך מבקרים. לדוגמה, חבילה של דיזנהאוז תיירות ותעופה ללונדון במלון קנסינגטון קלוז (4 כוכבים), הכוללת טיסה, מסי נמל ושלושה לילות תעלה בתקופה הקרובה 725 דולר, בעוד שלפני כשלושה חודשים היא עלתה כ-900 דולר.



גם בתי המלון היוקרתיים הורידו את מחיריהם. חבילה ללונדון הכוללת טיסה ושלושה לילות במלון טיסטל מארבל ארץ' (4.5 כוכבים) הממוקם במרכז לונדון, תעלה כעת 864 דולר, בעוד שלפני המשבר הרקיע מחירה ליותר מ-1,000 דולר.



טיסות



* בדקו כמה הצעות גם בחברות תעופה שבהן אתם לא נוהגים לנסוע - תופתעו לגלות הבדלים עצומים במחירים



* ותרו על טיסות ישירות ליעדים רחוקים - ההבדל במחיר יכול להסתכם במאות דולרים



* זה הזמן לנצל את הנקודות לכרטיסי חינם או לשדרוג למחלקת עסקים



* השתמשו בחברות Low Cost בעבור טיסות פנים יבשתיות



* הזמינו טיסות מוקדם ככל האפשר כדי להשיג מקומות במחלקות הזולות יותר, אך כרטסו ברגע האחרון כדי להימנע מדמי ביטול



* אם אתם נוסעים בתדירות גבוהה התרכזו בחברת תעופה אחת כדי לצבור נקודות, אותן תוכלו להמיר בכרטיסים



מלונות



* הזמינו מלון מראש. במקרה של שינויים ברגע האחרון, עדיף להתקשר לסוכן הנסיעות בארץ כדי שיבצע את השינוי בהזמנה. מי שיבצע את השינוי בדלפק הקבלה במלון ישלם מחיר גבוה בהרבה



* במקרה של קיצור השהייה במלון, חשוב להצטייד באישור ביטול מהמלון ושיודגש בו כי לא נגבו דמי ביטול



* מלונות באזור שדה התעופה או מחוץ למרכז העיר זולים בהרבה ויכולים להציע חיסכון משמעותי



* בדקו אם יש ארוע מיוחד בעיר שאליה אתם נוסעים. מחירי המלונות עולים משמעותית בזמן תערוכות או כנסים. במקרה של נסיעה לתערוכה בחו"ל, מומלץ לשריין מלון מבעוד מועד



* אם אתם נוסעים לשבוע או יותר, מומלץ להחליף מלונות בבתי דירות - בצרפת, לונדון, רומא, בריסל, מדריד, ברצלונה, ניו יורק ומוסקווה תוכלו למצוא דירות נהדרות במחירים נמוכים יותר ממלונות



-------



תרמו מידע: אופיר טורס, אשת טורס, קבוצת אופקים, אמריקן אקספרס, אמסלם טורס, ארקיע, דיזנהאוז נסיעות עסקיות, דיזנהאוז תיירות ותעופה, בי טי סי, גוליבר, הדקה ה-90, וואלה טורס וקבוצת סיגנל טורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully