וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשרה בייצוגית נגד טיב טעם

הילה רז

16.1.2009 / 7:27



>> בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר את הסכם הפשרה בין טיב טעם לתובעים בתביעה הייצוגית בפרשת הבשר המתובל. לפי הפשרה תעניק טיב טעם הטבה לצרכנים בסך כולל של כשישה מיליון שקל. ההטבה תינתן ל-600 אלף לקוחות הרשת באמצעות שוברי הנחה בסך עשרה שקלים בהם יוכלו הצרכנים לרכוש מוצרים במחלקות הבשר של הרשת.

בתביעה, שהוגשה ב-2006 בעקבות תחקיר התוכנית "כלבוטק", טענו התובעים, שי אמסלם, דברת להב-שור ומקס קלמנזון שיוצגו על ידי עו"ד יוחי גבע, כי רכשו מוצרי בשר מקולקלים. לדבריהם, טיב טעם הטעתה את צרכניה והפרה הוראות של משרד הבריאות ואת פקודת בריאות הציבור.



התובעים טענו כי הרשת מכרה מוצרים פגומים שפג תוקפם, וכי הבשר תובל כדי להסתיר את היותו לא ראוי למאכל אדם או את מידת טריותו. היקף התביעה הייצוגית נאמד ב-126 מיליון שקל. בהסדר טענה הרשת כי לטענתה, לא היה בהתנהגות המיוחסת לה בתביעה כדי להטעות את הצרכנים, וכי ההסדר נעשה מתוך רצון טוב.



לפי ההסדר התחייבה הרשת לשלם לתובעים סכום של 100 אלף שקל, ולבאי כוחם שכר טרחה בסך 900 אלף שקל. לדברי השופטת מיכל אגמון-גונן הגמול ושכר הטרחה הם סבירים בהתחשב בהיקף העבודה שהושקעה, ובהתחשב בגמול ובתועלת לחברי הקבוצה מהגשת התובענה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully