וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד חברות הפרסום: תומכים במיזוג בין רשת לערוץ 10

אופיר בר-זהר

16.1.2009 / 7:26



>> איגוד חברות הפרסום הודיע אתמול כי הוא תומך במיזוג הנרקם בין רשת לערוץ 10, על אף שהמהלך עלול להביא להקטנת כמות הזכייניות ובעקבות כך לירידה ברמת התחרותיות בתחום.

"אנו נעדיף את מהלך המיזוג המוצע, על אף שיש בו צמצום לכאורה של מספר גופי השידור, דבר הפוגע בתחרות", אמר יו"ר אגוד חברות הפרסום, יאיר גלר. "המצב שבו שלושה גופי שידור מפסידים כסף גורם נזק לתעשייה כולה והוא בלתי אפשרי, בפרט לאור המשבר הכלכלי".



מקורות בתעשיית הפרסום הביעו התנגדות להודעה שנמסרה ומסרו כי זו לא העמדה שאנשי הפרסום מחזיקים בה, וכי רובם תומכים בעידוד התחרות ולא בצמצומה. המקורות התקשו להסביר מדוע מפרסם איגוד חברות הפרסום הודעה כזו.



האיגוד התייחס בהודעתו גם למהלכים הנחוצים לטעמו התאוששות השוק. "לאחר ייצוב והבראת תחום הטלוויזיה יהיה נכון לפתוח גם את הכבלים והלוויין לפרסומות כמוצע בחוק התקציב של משרד האוצר", נמסר בהודעה.



באיגוד התייחסו גם לתרחיש שבו מצטרפת רשת לערוץ 10: "אנו מעריכים כי חבירת רשת לערוץ 10 לשבעה ימי שידור יחד עם חברת חדשות איכותית, תיצור שחקן יציב ואיכותי. במקביל, יהיה צורך לאפשר לקשת לשדר שבעה ימים בשבוע תוך הישענות על חברת החדשות של ערוץ 2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully