וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית יאהו החדשה תקבל חבילת שכר בשווי 19 מיליון דולר השנה, לא כולל בונוסים ואופציות

רויטרס

16.1.2009 / 9:20

קרול בארץ תהיה זכאית לבונוס של 4-2 מיליון דולר - בהתאם לביצועיה


מנכ"לית החדשה, קרול בארץ תקבל חבילת שכר בשווי 19 מיליון דולר בשנת 2009, בנוסף לבונוס ולאופציות - זאת לפי מסמכי החברה.

מינויה של בארץ, אשר אושר מוקדם יותר השבוע, נראה כמה שיסלול את דרכה של יאהו להכריע בהחלטות הרות גודל כמו האם להציע עצמה למכירה או למכור את לסגור עסקת מנועי חיפוש עם ענקית התוכנה מיקרוסופט.

יאהו תשלם לבארץ שכר שנתי של מיליון דולר, כמו גם 10 מיליון דולר במניות ומזומנים כדי לפצותה על הטבות עליהן וויתרה ממעסיקה הקודם - אוטודסק, לפי המסמכים שהוגשו לרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC).

בנוסף תקבל בארץ בפברואר מענק מניות שנתי, אשר צפוי להיות בשווי 8 מיליון דולר. בארץ תקבל גם אופציות לרכישת 5 מיליון מניות יאהו במחיר אשר ייקבע ב-30 בינואר. היא לא תוכל לממש את האופציות עד לסוף הסכם בן ארבע שנים.

המנכ"לית החדשה תהיה זכאית לבונוס שנתי של 2-4 מיליון דולר. גובה הבונוס השנתי ייקבע על ידי דירקטוריון החברה בהתאם לביצועיה של בארץ.

ענקית האינטרנט יאהו הודיעה השבוע על מינוי קרול בארץ, לשעבר מנכ"לית חברת התוכנה אוטודסק, למחליפתו של ג'רי יאנג בתפקיד מנכ"ל יאהו, לאחר שהסכימה לקבל את התפקיד. על אף שבארץ היא מנהלת בעמק הסיליקון, זכה המינוי לביקורת חריפה בטענה כי היא אינה מנוסה מספיק כדי לשפר את מצב יאהו.

בארץ הועדפה על פני מועמדים אחרים לתפקיד, בהם נשיאת יאהו, סו דקר, שהודיעה על התפטרותה. מועמדים אחרים אשר הוזכרו בעיתונות הם המנכ"ל לשעבר של חברת הסלולר הבריטית וודאפון, ארון סארין.

בארץ משמשת, לצד יאנג, דירקטורית ביצרנית ציוד התקשורת סיסקו, וחברה גם בדירקטוריון ענקית השבבים אינטל לצד דקר. בארץ, ששימשה כמנכ"לית אוטודסק ב-1992-2006, תישאר גם בתפקידה כיו"ר אוטודסק. גודלה של אוטודסק, אשר מעסיקה כ-7,000 עובדים ברחבי העולם, הוא כמחצית מזה של יאהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully