וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר איגוד השיווק: "מיזוג רשת וערוץ 10 ייצור דואופול וירע את התחרות למפרסמים"

איילה צורף

18.1.2009 / 9:33

משנה: "נפעל לזרז ולקדם את פתיחת הפרסום בכבלים ובלוויין כאלטרנטיוות פרסום נוספת"


"יש למצוא פיתרון כולל לכשל השוק של הטלוויזיה ולא כזה אשר יימזג בין זכייניות (רשת וערוץ 10 א.צ). פיתרון זה הינו פיתרון חלקי ולטווח הקצר. מיזוג הינו פיתרון לא מספק אשר ייצור דואופול וירע את התחרות לנו המפרסמים, בטווח הארוך" - כך אמר יו"ר איגוד השיווק, ירון דור, בכנס איגוד השיווק.

לדבריו: "המשבר הכלכלי הנוכחי יוצר הזדמנות טובה ונכונה לפיתרון כשל השוק הקיים כיום בענף הפרסום ובערוצי הטלוויזיה המסחרית. אני קורא לממשלה, לשר האוצר - רוני בר און, ולשר התקשורת - אריאל אטיאס לצאת עם הקלות ותמריצים לזכיינים, לעשות מעשה בדומה למה שקורה כיום בתעשייה ובשוק ההון, ולבחון כיצד ניתן לשנות ולהקל את הנהלים הקיימים בנושא הזיכיונות והתמלוגים של כל גורמי השידור".

"זה הזמן לבחון האם יש צורך בכפל ועודף רגולציה של מועצת הכבלים והלוויין והרשות השנייה, והאם ניתן לאחד את שתי הרשויות לרשות רגולטרית אחת קטנה ויעילה, מפושטת וממוקדת".

עוד הוסיף דור: "איגוד השיווק תומך בפתיחת הכבלים והלוויין לפרסום מאז ומתמיד, וסבור כי מהלך זה יגביר את התחרות ויאפשר גם למפרסמים שלא יכלו לבוא לידי ביטוי בתקשורת המשודרת עד היום להשתמש בכלי שיווקי זה. במידה ואכן יאושר המיזוג בין הזכייניות אנו נפעל לזרז ולקדם את פתיחת הפרסום בכבלים ובלוויין כאלטרנטיוות פרסום נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully