וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זעירא מאי.בי.אי: העליות של קבוצת דלק כרגע עדיין לא מגלמות את הפוטנציאל של קידוח תמר 1

טל לוי

18.1.2009 / 10:25

מנהל מחלקת המחקר: העליות הנוכחיות בסך הכל סוגרות את הדיסקאונט האדיר בו נסחרת המניה


"העליות החדות במניית רק סוגרות את הדיסקאונט האדיר בו נסחרה המניה עד כה והן אינן מגלמות את הפוטנציאל של שדה הגז תמר" כך אומר מנהל מחלקת המחקר בבית ההשקעות אי.בי.אי, יובל זעירא.

חברת הודיעה בוקר כי עתודות הגז הטבעי בקידוח "תמר 1", 90 ק"מ מערבית לחופי חיפה "משמעותיות ביותר". בהודעה שפירסמה החברה נמסר כי "המפעילה מעריכה כי בכפוף לקבלת נתונים נוספים מהקידוח, הערכת עתודות הגז הטבעי עשויה אף לגדול". בקידוח "תמר 1" שותפות נובל אנרג'י (36%), ישראמקו (28.75%) דלק קידוחים (15.625%), 15.625%() ודור גז (4%). ההערכות הן כי ההפקה בפועל תחל רק באיזור שנת 2013.

על פי המודל של אי.בי.אי, המבוסס על הערכות שווי לחברות הבנות, עומד מחיר היעד למניית דלק על 450 שקל. המודל הסחיר - כלומר הערכת שוויה של דלק על פי המחירים בהן נסחרות החברות הבנות - מגיעים למחיר יעד של 260 שקל. מניית דלק פתחה את היום במחיר של 180 שקל וכרגע היא נסחרת סביב רמה של 260 שקל.

"השוק סוגר עכשיו באופן חלקי את המודל הסחיר וגם זאת רק בגלל שדלק קידוחים ואבנר זינקו בימים האחרונים. מניית קבוצת דלק יוצא מהמאניה דיפרסיה של החודשים האחרונים ויש פוטנציאל נוסף במניה" אומר זעירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully